Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hallstein


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Jeg kjøpte en Schecter C-7 av Hallstein for 3000kr.

Handelen startet med at Hallstein var veldig tålmodig, selv om han hadde flere kjøpere som hadde bydd på gitaren ga han meg 2 ukers tålmodighet, selv om det fortsatt var litt usikkert om jeg fikk avklart alt med foreldrene mine.

Når jeg kom ihjem til Hallstein å skulle prøve gitaren fant fort ut at gitaren var godt tatt vare på, veldig godt tatt vare på. Han hadde i forhånd av mitt besøk skiftet strenger, vasket/polert gitaren, justert truss-rod og stillt inn gitaren, han tilbydde seg også og stille inn gitaren der og da vis det var noe jeg ville endre på.

Han hadde gjort klar en meget god kjøpskontrakt der jeg får rettigheter som enhver kjøper gjerne vil ha.

Hallstein fortalte meg også historien bak hele gitaren slik at jeg får vite om det er noe spessielt (det var det denne gangen) + salgsgrunn.

Anbefaler alle og handle med Hallstein, han er en veldig hyggelig type som tar vare på utstyret sitt og legger godt til rette kjøperen. Han setter også prisene i rett klasse og denne gangen ga han meg ei reim og et gitarstiv på kjøpet.

Meget fornøyd!

Den andre gitaristen i bandet mitt kjøpte også en gitar fra Hallstein, en ESP LTD EC-1000. Han opplevde samme gode service og tilrettelighet for kjøperen. Også denne gitaren var veldig(!) godt tatt vare på.

Jeg er meget fornøyd med handelen!

anbefales ! :D

Endret av Stiankarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kjøpte en Eddies Achiv 1200kr :)

Først inntrykk av selgeren er at han er veldig seriøs og han tar kjøperen seriøs :)

Han beskrivde varen veldig bra. Han sa at CDene ikke var brukt og jeg såg ikke EN ripe i dem, FANTASTISK!

Boxen vart beskriven som god stad og jeg så ikke en skrame i den heller. Shotglasset og "familie tret" var helt konge :)

Kjøpe brukt av denne selgeren er å annbefale:)

På tanke på at Eddies Achiv ikke er lenger i produksjon så var dette her et kupp for Iron Maiden fans som meg ;P

Up the Irons and this buyer is recommanded!

Endret av Ole Kr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kjøpte en TC Electronic G-Major 2 med et Behringer MIDI brett av Hallstein, som jeg fikk idag :D

Handelen gikk raskt og knirkefritt ;) Er kjempe fornøyd med handelen!

Kan også legge til at Hallstein var veldig hjelpsom ved å guide meg gjennom diverse setups med G-Major'en etter jeg hadde motatt pakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Kjøpte 1973 Marshall-kabinett med 2 originale greenbacks + 2 blackbacks av Hallstein for 7000,-

Kabinettet låter knall og er i meget god stand.

Kjempebra kommunikasjon og levering i Trheim (fra Levanger, ca 8 mil?)

Seriøs selger, anbefales! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Dette begynner jo å bli ei stund sida, men jeg frekventerer ikke forumet særlig jevnlig. Uansett:

Bytta min kjære Gibson Les Paul Classic (herregud hvor jeg savner den!) mot en Engl Blackmore-forsterker med denne karen. Siden vi bor ca. evig langt unna hverandre møttes vi på halvveien, midt oppå det grimme og frostbitte Dovrefjell. Tross værgudenes iherdige forsøk på å sette frostbitt i alt på dets vei, gikk byttehandelen som smurt og vi reiste våre respektive veier etter et hyggelig møte med nygammalt utstyr vi gleda oss fælt over. Hallstein var så hyggelig å legge til et lite mellomlegg, som dekka bensinutgiftene for min del, og det må jo sies å være et aldri så lite pluss i boka!

Veldig positiv erfaring, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.