Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde 2010


oystein1988

Anbefalte innlegg

Hey, det finnes en endre innlegg knapp ;)

Må man reservere camp på roskilde også? Der trodde jeg det var førstemann til mølla? Etter det ejg vet er det mulig å reservere litt første dagen eller noe i år, men etter det så er det førstemann.

Medbrakt er lov(!). Men inn på festivalområdet har du ikke lov å ha med flasker med skrukort etc. Det skal ikke være mulig å lukke igjen det du har drikke i. Ei flaske med avkappet tupp, et glass osv er lov.

Derimot så er ikke prisene på alkohol så høye i danmark som i norge da..

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg liker 80-tallet, du liker 90-tallet (skaterpunk er 90-talls). Begge deler er like «feil» i 2010. :P

Skjønner ikke helt hvorfor det blir kalt skaterpunk. 99% av skatera hører jo på hip-hop. Når jeg skata var det bare jeg av de jeg skata med som hørte på rock og punk. Jeg skata i 6 år eller noe.

Endret av thombek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaterne her i byen liker Sex Pistols og Ramones, så nå er DE bandene ødelagt også :(

Så du kan ikke høre på de lenger fordi skaterne hører på dem? =p Da kan jeg meddele at både Judas Priest og Iron Maiden er velbrukte band innen snowboardfilm-genreen. Til og med hellacopters!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.