Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Little Wing , G3 2003 dvden!


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han lurte på kortid du skulle lære dykk å bruke og og å riktig! Får vel slenge inn ein liten leksjon:

"Å" brukes foran infinitivsformen av verb, til dømes å sykle, å gå, å symje, å spele osv.

"Og" brukes for det meste til resten!

Slik som: "Jeg liker å hoppe å danse!"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lurte på kortid du skulle lære dykk å bruke og og å riktig! Får vel slenge inn ein liten leksjon:

"Å" brukes foran infinitivsformen av verb, til dømes å sykle, å gå, å symje, å spele osv.

"Og" brukes for det meste til resten!

Slik som: "Jeg liker å hoppe å danse!"?

Vi er like der, Euph :) Den kunne like gjerne kommet fra meg. Siden ingen andre har tatt den, så må vel jeg. Her skulle det selvsagt stått "Jeg liker å hoppe OG danse". husker ikke hva regelen sier bokstavrett, men det gjør sikkert du som er utdannet lærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i retting av grammatikk her da! Om dere er så jævla gira på og rette folks grammatikk, kan dere lage et topic på Generelt.

Jeg synes Malmsteen ødelegger ALT når de jammer! Ja, greit han spiller fort, men heeele tiden....? Han underholder greit når han spiller alene, men mannen kan IKKE kunsten om å spille med andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Little Wing soloen til Malmsteen på G3-DVD`en er fantastisk, begynnelsen er vanvittig, det er så en kan LUKTE energien som kommer ut av den gnistrende gitarspillingen hans, kul etterpå også i min mening, stilig hvordan han kommer seg "på land" med A-moll sweepen...Som eg har sagt tidligere, Malmsteen har det altfor mange andre mangler, Malmsteen har "flair" 8) .

Når Nilsefix setter tonen til Malmsteen til hermetegn, antar eg han syns Vai sin er bedre? Kunne ikke være lengre vekk fra sannheten synes eg, Yngwie har den definitivt beste tonen på hele DVD`en. Vai sin for eksempel er steril og kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Little Wing soloen til Malmsteen på G3-DVD`en er fantastisk, begynnelsen er vanvittig, det er så en kan LUKTE energien som kommer ut av den gnistrende gitarspillingen hans, kul etterpå også i min mening, stilig hvordan han kommer seg "på land" med A-moll sweepen...Som eg har sagt tidligere, Malmsteen har det altfor mange andre mangler, Malmsteen har "flair" 8) .

Når Nilsefix setter tonen til Malmsteen til hermetegn, antar eg han syns Vai sin er bedre? Kunne ikke være lengre vekk fra sannheten synes eg, Yngwie har den definitivt beste tonen på hele DVD`en. Vai sin for eksempel er steril og kald.

Hehe, dette understreker vel bare hvor subjektivt dette med musikk er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHA ...

Yngwie HAR jo ikke tone . han har så stygg vibrato at jeg nesten kreperer hver gang han spiller .. Eneste som er kjekkt med malmsteen er at hvis du noen gang må spille en av soloene hans er det jo bare å finne en skala som passer og spille den opp og ned .. Herregud for en ubrukelig dårlig musiker og gitarist... haaaaaaahahaha så patetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.