Web Analytics
Jump to content

Little Wing , G3 2003 dvden!

Nilsefix
 Share

Recommended Posts

er det mulig å være så respektløs mot en så genial låt? Drive skala wanking midt i riffet , og dårlig ronkesolo på solodelen din?

Er det ingen andre som er litt pisst off på fatsteen for detta eller? han ødelegger faktisk LITTLE WING!! det er ikke lov...

Satch gjør egentlig den beste soloen her .. er jo veldig bluesete til enhver tid , så skulle bare mangle..

Nilsefix

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Orker ikke å kaste meg inn i nok en ronke-debatt, men vil si det at jeg syns Mr. Vai gjør en utrolig sterk vokalprestasjon...fikk tårer i øøyekroken første gang jeg så og hørte den.

Jo, helt enig. Intron til Malmstein på purpel haze er jo også tortur. Enig i at satch gjør de absolutt beste soloene der, så passer det jo best til hans spillestil også.

den er jo ikke det , den er kjedelig , men ikke wanky. Han spiller jo bare sånn derre legato-tapp greie med litt toner som skifter...

Den passer ikke så veldig bra inn, han skulle heller spillt en vanlig solo. Malmsteen's solo begynner bra, men så blir den bare mer av det samme gamle. Satch's solo kunne også vært bedre, men den er ihvertfall passende.