Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pimping


Anbefalte innlegg

Hei..!

Nå sliter jeg med motivasjonen, så vil få litt customisert preg på gittaren!

Vil gjøre det uten lakk, kanskje litt sånn "Hard-Worn"-preg, der lakken er slitt av her og der..

Noe jeg kan gjøre på ti minutter i garasjen, med teip, gull-spray, pussepapir, tannkrem, klistremerker...

whatever works, beibi!

Tror nok dere skjønner nå.. Så, det jeg er ute etter, er tips! Kanskje noen kan photo-shoppe noe eller lignende? :)

Håper på hjælp, må finne på noe for å ta oppmerksomheta bort fra min utrolige stagnering.. <_<

Vil du ha bilder av gitaren min, sier du? Åkei. :P

post-6652-125779355663_thumb.jpg

post-6652-125779357429_thumb.jpg

post-6652-125779358884_thumb.jpg

post-6652-125779361707_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være partypooper, men sjekk litt på nettsteder om de som har gjort sånne timinutters pimpejobber i ungdommen er fornøyd med det noen år etterpå. Tenk ført- har du tenkt å beholde gitaren?

Hvis ja, kjøp deg heller en noenhundrekroners gitar og lek med den.

Et tips- ta deg en tur på Biltema, kjøp noen ruller med reflekstape og lek i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Castor! Du er jo jaffall mannen å høre med om sånt, ser ut som du har prøvd litt av hvert med gitarer :)

Tenker på Glorocasteren o.l.. Kule prosjekter alle sammen!

-jo, jeg har tenkt endel på det, og vil bare prøve meg på noe som kan gi et nytt skyv, i og med at gitaren er en tusenlapps-fjøl :)

Kanskje lønt seg mest med noe reversibelt da kanskje, syns det er litt drastisk å gå på lakking og greier

når det er elektronikk og sånt inni bildet..! Så reflekstape er jo midt i blinken sånn sett!

Prøvde å personliggjøre klassisk-gitaren min, og ble fornøyd der, da..

Jeg er ute etter å ha billige, uhøytidelige gitarer som er Meg, om du skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som nok krever adskillig mer enn ti minutter, men som er en vanvittig sak å gjøre, er å montere et kammer på gitaren, med en blanding av farget vann og olje i. Vann og olje blander seg som kjent ikke, så da vil dekoren "flyte rundt" og skvalpe fram og tilbake etter som man beveger seg. Det burde la seg gjøre, med pleksiglass, rett type lim og litt tålmodighet. Kanskje ikke noe for deg, med du så stilig det hadde vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.