Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EZ Drummer Drumkit from Hell


Linkage25

Anbefalte innlegg

Okei, jeg driver å prøver å legge noen "drum parts" på noen riff jeg har spilt inn på PCen. Det er mest for morro skyld, og at det høres litt kult ut. Men jeg føler meg helt lost, er det noen som har prøvd å bruke EZDrummer med REAPER(eller noen andre innspillings program) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vil ikke akkurat kalle det et problem. Er bare jeg som aldri har brukt det før :P

Prøver som sagt bare å legge inn noen forskjellige drum deler i noen riff jeg spilte inn for morro skyld. Men har irritert meg i hele dag over at jeg ikke får til noe(og at jeg generelt vet lite om trommer, så er vanskelig å finne den beaten jeg hører for meg i hodet :P )

Ingen som har noen bra tutorials eller noe til EZ Drummer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan spilte du inn på pcen? :D kjøpt lydkort?

Nei, prøvde bare med sucky PC mic foran ampen. Funka helt greit liksom, men ble selvfølgelig ikke all verdens kvalitet :P

Følg denne slavisk, sidelengs og baklengs, så er biffen sikret: A Guide to Reaper and EZDrummer Pt I ( 56K warning ) - Harmony Central Musician Community Forums

Ok, skal sjekke den ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg denne slavisk, sidelengs og baklengs, så er biffen sikret: A Guide to Reaper and EZDrummer Pt I ( 56K warning ) - Harmony Central Musician Community Forums

Eg har fulgt denne slavisk, men dei andre spora eg lagar vil framleis ikkje motta signal frå EZ... Nokon som har hatt same problem? Skjer med superior drummer òg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.