Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Framtidens "gubbeband"... Metallica?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Metallica var vel litt "pysete" i perioden mellom load og reload' date=' men med St. Anger viser de vel litt andre takter igjen![/quote']
Hmm' date=' pysete? Det stemmer ikke. Følg med, eller hold kjeft:D[/quote']

Tenker ikke musikalsk sett, men litt mere generelt. Var på Roskilde i 2003 og så de, og på meg virket de veldig pysete og "pappa-aktige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, riktig nok er de ikke lenger 20 år. Men energien de utstråler på scena er slett ikke verst nå heller. De tok av bra i Oslo.Se også på setlista. De spiller kjapper og mer trashy låter nå enn noensinne. Dyers Eve har for eksempel vært en gjenganger i det siste....Det sies også at Roskilde-showet var av de dårligere i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke musikalsk sett' date=' men litt mere generelt. Var på Roskilde i 2003 og så de, og på meg virket de veldig pysete og "pappa-aktige".[/quote']

Gamle og slitne...

Er sikkert mer fres i Rolling Stones live. Iron Maiden tok metallica bak for å si det sånn...

Men det var en kul opplevelse å stå blandt sytti tusen og høre at de ikke hadde glemt de gamle låtene, men jeg fikk litt sånn følelse av at det var litt av samme greia som det er for foreldregenerasjonen når de går og ser den motbydelige hykleren Paul McCartney (Metallica er ikke motbydeligere hyklere da... Bare u-tøffe på en ganske OK måte) Som lirer av seg alt det John Lennon egentlig lagde. h0re er hva han er! Står som miltumillionær og adelig på scena og lirer av seg masse hippielåter..

Men det var ei avsporing! Men når metallica takka og bukka og fansen er så greie og fine atte som hadde holdt følge gjennom alle disse åra lissom atte.. Litt følelse at nå holder de på å skli ut av røsk-i-tupeen-sjangeren og inn i CD-en-i-stasjonsvogna-med-barnesete.

Maiden holder seg overraskende bra, men tenkt så latterlig når mor synger med på Twist/Chi av Korn eller noe om tjue år etter å ha henta soppen din i barnehagen... Låålll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var en kul opplevelse å stå blandt sytti tusen og høre at de ikke hadde glemt de gamle låtene' date=' men jeg fikk litt sånn følelse av at det var litt av samme greia som det er for foreldregenerasjonen når de går og ser den motbydelige hykleren Paul McCartney (Metallica er ikke motbydeligere hyklere da... Bare u-tøffe på en ganske OK måte) Som lirer av seg alt det John Lennon egentlig lagde. h0re er hva han er! Står som miltumillionær og adelig på scena og lirer av seg masse hippielåter...[/quote']

Så du mener personer som hadde stor innflytelse i oppløste band ikke skal kunne spille låter som en av de andre komponerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg mener at hyklere generelt burde skytes uten rettsak. Spesielt sånne som prater om tro, håp og kjærlighet mens de sjøl er gjerrige griser. Gir meg blanke eff i om han gir noen millioner bort til fattige barn i Afrika så han kan smøre tryne sitt i ei avis og si "Ive done mine", mens han bruker resten på å kjøpe slott, biler og faenskap...

Peace and love my ass... Nei forresten! the Queens ass! Den som Paul ga et stort saftig kyss når han ble slått til ridder.

Han hadde bomba pandabjørnfabrikken til urtia dersom han kunne fått all creden for Beatles. Det er jeg overbevist om.

Sekstiåttergenerasjonen sto for mye bra, men de som har forfalt har FORFALT og gir dem f43n ikke mye respekt. Kommer sikkert til å drite på min egen legg når jeg blir førti og kjøpe med stasjonsvogn og greier, men jeg håper inderlig jeg blir en av de få tullingene som klarer å holde koken.

Og ikke en dresskledd jubb som sitter og juger til mine egne unger og forteller dem at det er fint med tro håp og kjærlighet, men først må pappa på jobb.

Den godeste Sir Paul er bare en egoist. Hater han.

Foretrekker Ringo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var en kul opplevelse å stå blandt sytti tusen og høre at de ikke hadde glemt de gamle låtene' date=' men jeg fikk litt sånn følelse av at det var litt av samme greia som det er for foreldregenerasjonen når de går og ser den motbydelige hykleren Paul McCartney som lirer av seg alt det John Lennon egentlig lagde. h0re er hva han er! Står som miltumillionær og adelig på scena og lirer av seg masse hippielåter..[/quote']

Her har vi en som ikke setter pris på god musikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den motbydelige hykleren Paul McCartney . Som lirer av seg alt det John Lennon egentlig lagde. h0re er hva han er! Står som miltumillionær og adelig på scena og lirer av seg masse hippielåter..

Yiiikes ..... :roll:

Hvorfor er han hykler ?

Det er da vitterlig ikke Lennon som har laget alle Beatles låtene .... herregud ...... du kan vist ingenting du ? ...... nå ble jeg skuffet .....

*riste på hode*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.