Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Framtidens "gubbeband"... Metallica?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det bare meg, eller var det playback på førstelåta til maiden på roskilde? For, uansett alder og fysisk form. All den løpinga og hoppinga rundt vil gjøre de fleste anpustne. Men likevel synge helt perfekt, i styrke og pitch, samt inget snev av anpustnhet.. Vet da ikke helt.. Men merka han var sliten resten av konserten..

For øvrig, jeg er metallicafan på mitt hjerte. Punktum :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare meg' date=' eller var det playback på førstelåta til maiden på roskilde? [/quote']

Sto helt framme i Moshpit'en foran Scena :D!! Men jeg kan ikke si jeg la merke til noe som tydet på playback... Jeg vet de er sinnsykt energiske etter tidligere konserter. Og i motsetning til de fleste andre heavyrockere så driver jo Bruce Dickinson og SYKLER rundt om kring hver forbanna gang han skal noen steder... Bortsett når han looper i flyene til Iceland Air da..

Men tilbake til Dacapo anno 2030: Er vel Gaute fra TV2 eller noe som skal være programleder. Jeg lurer litt på om Cumshots, Torbuneger og Gluecifer kommer til å trekke i matchende dresser når de skal spille opp til dans..?

Kanskje Slipknot kommer til momarkedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere får svar på det i den nye metallica filmen. "Some Kind of Monster" tror jeg den heter. Selv om jeg ikke kan fordra metallica, så gleder jeg meg faktisk litt til filmen  :roll:

Hva er det for no?? ny metallica film?? det blir jo herlig!!! :mrgreen: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.