Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Framtidens "gubbeband"... Metallica?


Gjest

Anbefalte innlegg

En tanke slo meg. Folka i Toto og Eagles osv er jo flinke og alt det der, men det er jo per definisjon "gubberock"...

Tenk så forbanna vittig det blir når metallica kommer med lignende samleCDer avertert på TVNorge el no...

Kanskje de kan dukke opp på Momarkedet eller noe sånt. Halt Kjeks eller et anna kommers-band kan jo komme på Dacapo 2024? Og tenk så stygge gamlinger alle dagens helter kommer til å bli! Med tattiser og ræl. Usj. Håper de dør unge så vi slipper å se dem gamle. Enkelte kan dø nå så vi bare slipper å se dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes Maiden er de som er MINST gubber av de alle sammen, men det er nå min mening. De er MER energiekse enn nen andre band på scenen, og det selv om de nærmer seg/har krysset 50 årene.

De har energi og en tighthet på scenen som jeg synes er unike de.

Så...å kalle de gubber synes jeg er ganske på tryne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Maiden er de som er MINST gubber av de alle sammen' date=' men det er nå min mening. De er MER energiekse enn nen andre band på scenen, og det selv om de nærmer seg/har krysset 50 årene.

De har energi og en tighthet på scenen som jeg synes er unike de.

Så...å kalle de gubber synes jeg er ganske på tryne[/quote']

De var litt gubber i Roskilde :mrgreen:

Nå har jeg aldri vært noe Maiden fan, men det var langt fra energisk. De tok seg litt opp på siste låta.

Men det var tydelig at lårhalsknekk og prostata hadde satt inn for fullt. Heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.