Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørmål angående kjøp av gitar på eBay


Olaff

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt fra ebay før? Erfaringer? Jeg vurderer å kjøpe en brukt JEM der ifra. Ser at hvis jeg kjøper brukt så blir det mye billigere. Er det noe jeg burde passe på hvis jeg skal kjøpe brukt gitar? Noen farer eller store bommkjøp man kan utsette seg for? Hvis man kjøper via postoppkrav, er det mulig å sjekke at det er riktig før man betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du, jeg kjøpte et m-audio kort fra en E-bay forhandler, det gikk smooth :)

ting du burde tenke/passe på:

-Sjekk feedbacken hannes, altså hvor mange, skal helst var 90-95 og oppover

-Land

-tenk på frakten osv.

ellers skal det gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er paranoid, bakstreversk og generellt konservativ ovenfor innovative løsninger :D

Anyway, funker helt fint å kjøpe fra Statene, men vær ops på diverse moms og frakt. Anbefales å kjøpe så store ting via forretninger, de er safest.

Men et tips: Få Paypal-accounten din verifisert ASAP, du må ha Paypal for å kunne betale, og du må ha den verifisert, hvis ikke får du en grense på 800 dollar. Jeg fikk ikke til den fuckings koden, og står nå igjen med 350 dollar handlemuligheter, og to år til neste mulighet til å få koden, da kredittkortet jeg bruker går ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler en med Paypal eller visa så får du tilbake pengene hvis du ikke skulle få varen du har "vunnet" gjenom ebay.

Ett par tips

Spør flere spørsmål om varen til selger

Styr unna Money order / Cashiers checks

Sjekk feedback, ny registrering

Fabrikk bilder + dårlig beskrivelser.

Hadde også selv problemer med verifiseringen med paypal, men jeg åpnet en ny konto.Når du gjør det så trekes automatisk en dollar av din konto. På bankutskriften står det et 4 siffer nr som du skal taste inn får å få paypal kontoen din verifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god stund siden jeg registrerte min Paypal konto, og det tok sin tid. Fikk faxet over en kode fra min lokale bank, og etter litt mye om og men gikk det fint. Et par måneder gikk det før jeg kunne bruke kontoen. Men det høres ut som om det er lettere i disse dager, og det er bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.