Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefal meg band/album til biltur!


mac_gyver

Anbefalte innlegg

Skal kjøre til Kroatia på søndag og trenger påfyll på iPod'en. Bare å anbefale alt dere liker og jeg kan like.

Band jeg er fan av: Machine Head, Tool, El Caco, Baroness, Span, DT, Fightstar, Coldplay seff, The Raconteurs mm.

Takker for alle tips og lover å sjekke ut alt sammen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan du liker The Raconteurs vil jo The White Stripes vere midt i blinken. Alle albuma er gode, men Elphant og Icky Thump er dei to eg liker best, men du har heilt sikkert høyrt om/på dette bandet før. The Black Keys er ein annan blues/rock/garage duo. Dei har til nå gitt ut nokon album, men sjekk gjerne ut deiras nyeste album Attack & Release.

Anna god bilmusikk er BigBang. Sjekk gjerne ut albuma Poetic Terrorism og Too Much Yang.

Ellers så har dei svenske rockerene i The Hellacopters sluppet mange bra album som passer fint i bilen. Sjølv liker eg best High Visibility og By the Grace of God. Bandet er veldig inspirert av band som MC5, Kiss, Stones osv. Så visst du er glad i god boogie/rock så har du truffe riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dave Matthews Band dukker stadig oftere opp på iPoden min når jeg sitter på bussen. :)

Ellers kan du sjekke ut Powderfinger, Grand Island og Paul Simon (alle burde egentlig høre mer på Paul Simon, når jeg tenker meg om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyuss

Ark (norges beste band!)

21st Century Rox (Kan være en smule vanskelig å få tak i, men hvis du vil ha så kontakt meg)

Også kaster du ut alt som heter Coldplay, og beytter det ut med noen Marillion-plater av "nyere" dato. Start med f.eks Brave, Holliday in Eden eller Marbles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.