Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DBZ-gitarer


Puddel74

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg litt på siden anngående Protone pedalene,

åssn pedal er det basicly den Jason Becker pedalen er for noe? :P

**edit**

Fant det ut,

var bare en av de feteste pedalene jeg har sett :P haha

Lurer på åssn dem låter though. x)

// bilde //

Har et par slike på vei inn, sammen med en haug andre ProTone pedaler. Desuten kommer det en ny serie fra ProTone snart: The Shrunken Heads!!! Ser kjempespennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - men det stopper han ikke fra å være aktiv. Denne pedalen er lagd i samarbeid med han. Du kan også sjekke ut dette intervjuet med Jason på ProTones podcast.

Men det er jo litt weird? Ha en signaturmodell man ikke får brukt til noe? Blir som om Oddvar Brå skulle ha mista begge armene, for så å utvikle ubrekkbare (bra ord!) skistaver til ham :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Bird of prey radioactive er drit fet, har sykt lyst til å kjøpe en av de ^_^

Radioactive er tilgjengelig på USA custom modellene - som jeg forøvrig har fått priser på nå. Skal se om jeg får laget en norsk prisliste i løpet av kvelden.

Ok - her er ny oppdatert prisliste hvor USA modellene er med. Må si at de ikke er så dyre som jeg trodde de kom til å være :)

Har ikke rukket å få inn beskrivelse av USA modellene i lista enda. Og alle USA modellene har en liten smørbrødliste hver med oppgraderinger man kan bestille som jeg heller ikke rakk å få inn i kveld. Skal få de inn snart.

Nok prat - her er lista: DBZ___prisliste_juni_2009.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.