Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DBZ-gitarer


Puddel74

Anbefalte innlegg

Såg at DBZ vart nemnt i ein annan tråd... (av rocktrond)

Eg vil gjerne ha litt informasjon om desse gitarane, i tillegg til prisliste og produktbrosjyre.

Har sett litt på brosjyre og prisliste, men klarte ikkje å finne prisane på alle som var i brysjyra.

Likte veldig godt Barchetta Corsa på side 5. Muligens i kombinasjon med 550 for å få 2 stk humbucker, men treverket er berre heilt nydeleg :)

Kva er prisen på denne? Er det Floyd som såtr på denne?

Myste også litt på Cavallo USA Premium med Floyd på side 3 (den raude til venstre).

Pris på denne?

Vil gjerne få vite meir om desse gitarane når du har fått testa dei ut litt ;)

Endret av Puddel74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann,

Legger prislisten her også - der står det også litt (veldig lite) info om hver enkelt gitar: DBZ-prisliste-mai-2009

Litt mere info om modellene finner man i produktguiden (for de som ikke har sett denne enda).

Jeg jobber jo med å få på plass produktbeskrivelser og bilder etc. på hjemmesidene, men det tar jaggu lengre tid en jeg trodde å oversette og skrive gode produkttekster. Men det kommer!!!

Forøvrig er alle priser inkl. mva ja.

Jeg har ikke fått prisene selv på USA modellene enda, men skal etterspørre disse. Kan nok si med stor sikkerhet at de ikke akkurat er noen billige gitarer.

Om noen har spørsmål eller har lyst til å bestille så er det bare å kontakte meg på powerguitar@me.com B)

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, man. Sikler etter en Venom i Matte Black. :wub:

Selv om de bare koster mellom 7 og 9 tusen, er de like gode å spille på som f.eks en Gibson til 20 tusen?

Det er det nok bare du som kan svare på. Vi liker så forskjellig vi mennesker. Jeg har prøvd knalldyre gitarer som jeg ikke synes har vært gode å spille på, og jeg har prøvd billige gitarer som har vært overaskende gode å spille på. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo selvfølgelig an på gitaren i seg selv, men har du et inntrykk av at Dark Side serien har god byggekvalitet og spillbarhet? Er det tynne/tykke halser på dem?

Er de omtrent på linje med Epiphone innen detaljer og byggekvalitet, eller mer som Gibson? Som et eksempel.

Endret av Bollehamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo selvfølgelig an på gitaren i seg selv, men har du et inntrykk av at Dark Side serien har god byggekvalitet og spillbarhet? Er det tynne/tykke halser på dem?

Er de omtrent på linje med Epiphone innen detaljer og byggekvalitet, eller mer som Gibson? Som et eksempel.

Det tør jeg faktisk ikke si før jeg får dem inn til butikken og testa dem ut selv. Men at Dean Zelinsky sluttet i Dean guitars og sier: "I wanted to get back to what put Dean on the map originally—building high-quality instruments that shape both the image and tone of guitar players, from the beginner to world-class professionals." mener jeg kanskje tilsier at det er en rimelig god kvalitet på DBZ gitarene. (kilde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tør jeg faktisk ikke si før jeg får dem inn til butikken og testa dem ut selv. Men at Dean Zelinsky sluttet i Dean guitars og sier: "I wanted to get back to what put Dean on the map originally—building high-quality instruments that shape both the image and tone of guitar players, from the beginner to world-class professionals." mener jeg kanskje tilsier at det er en rimelig god kvalitet på DBZ gitarene. (kilde).

Åja, jeg trodde du hadde dem inne, jeg. :blush:

Da gleder jeg meg til du har fått testet dem ut og kan gi et førstehåndsinntrykk. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg trodde du hadde dem inne, jeg. :blush:

Da gleder jeg meg til du har fått testet dem ut og kan gi et førstehåndsinntrykk. ^_^

Ikke hold pusten :)

DBZ har "vaffelpressa" gående for fullt, men det blir nok sikkert August før de får begynt å sende gitarene sine ut til forhandlerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de akkurat startet opp?

Det er et lite år siden de lanserte seg selv - og var på Sommer NAMM samt Vinter NAMM i år - når du spør er jaggu usikker på om de har sendt ut noen gitarer tidligere. Men jeg fikk i alle fall beskjed om at de produserer for fullt, og sender ut så snart de er klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.