Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DBZ-gitarer


Puddel74

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vil gjerne vite hvordan "Preacher" fra Bare Bone Religion Series er å spille på, hvordan miccene er, passer den til Metal, Hard Rock? osv

Jeg får inn første ladning DBZ gitarer i august, så før det kan jeg ikke si noe om hvordan den er å spille på eller hvordan pickupene låter. Men på en slik gitar tviler jeg sterkt på at de har satt inn noen pysepickups B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Etter det jeg har forstått blir radioactive kun på USA ja. Men skal sjekke så jeg blir på den sikkre siden.

Har nå fått bekreftet at Radioactive finish også blir tilgjengelig på importmodeller. Dvs. at man kan få den råest utseende metalgitaren i verden* til under 9 høvdinger.

* Dette er min subjektive mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De gitarene til høyre for Bird of Prey på pdf'en... Hva heter de? Fant ikke "Death Dealer" fargen på prislista.

Eler er det jeg som er dum?:P

Edit: Etter litt roting på sia deres, fant jeg det ut. Var visst bare jeg som var dum... Halcyon, hvis noen andre lurer:)

Endret av Noerart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter dritt av'n?

Den var unødvendig :P

Uansett - om noen har lyst til å se og prøve DBZ gitarer blir det full anledning til det under Fosen Rock Festival 30. og 31 oktober - da jeg vil ha et eget demo/showroom der :D

Da får du masse god musikk - helt sikkert bra party - og prøving av både DBZ, Mayones, Pro Tone pedaler, Blackstar forsterkere (importøren stiller med noen demo amper - selv om første Blackstar ikke vil ha kommet inn til Norge for salg enda), og Diamond forsterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.