Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er din favorittvokalist?


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. dette er vanskelig, men lager ei lita liste..

Freddie Mercury

Russell Allen

Miljenko Matijevic (å herregud sier jeg bare)

Mark Boals

Steve Perry (utrolig at ingen har nevnt han)

Rasmus Bak

Dan Swanø

Jørn Lande

Joe Lynn Turner

Dio

Jeff Scott Soto

Sebastian Bach

Tony Johannessen

Mike Baker (rip)

Noen jeg kommer på i farten...Sikkert endel jeg har glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael Åkerfelt

Russel Allen

Phil Anselmo

M. Shadows (ikke der han synger... ja... fløtepus-style)

Jack White

Josh Homme

Oddvar Torsheim

Ikke kritiser meg for dette, men jeg synes James LaBrie ødelegger Dream Theater. Han har rett og slett for pinglete stemme (finnes unntak, som en liten del i begynnelsen av "Lie"). I tillegg, synger han falskt live (se på slutten av "Pull Me Under" fra Budokan).

Endret av ofulm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Sofia Coppola ^^

Stemmer! Jeg er visst den eneste som liker "Marie Antoinette", virker som det bare er akseptert å digge "Lost In Translation" (forøvrig en kongefilm). Nuvel. Jack White er iallefall en flott vokalist!

Og må nesten nevne Pete Doherty også, digger alt han har gjort, rett og slett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Jeg er visst den eneste som liker "Marie Antoinette", virker som det bare er akseptert å digge "Lost In Translation" (forøvrig en kongefilm). Nuvel. Jack White er iallefall en flott vokalist!

Og må nesten nevne Pete Doherty også, digger alt han har gjort, rett og slett :wub:

Vil ikke si at den er så værst, den har som LiT også mange bra enkeltscener. Eller stemninger er i hvert fall ganske bra framstilt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at den er så værst, den har som LiT ogsÃ¥ mange bra enkeltscener. Eller stemninger er i hvert fall ganske bra framstilt her og der.

Ja, og jeg digger måten hun har gjort den om til en slags tenåringstragedie, og ikke fokusert på historiske fakta. Shoegazesoundtrack er pluss i min bok :) Men ja, stemninger som du skriver, går mye på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.