Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er din favorittvokalist?


WillaGibbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hetfield må jo være den mest middelmådige og kjedelige vokalisten noen gang.

Han kan synge (såvidt), noe man ikke kan si for alle vokalister innen sjangeren, men herregud så kjedelig det er.

Spille gitar kan han, og resten av Metallica er til tider knallbra (Ulrich er ofte et unntak), men Hetfield ødelegger hele greia for meg.

edit: GNR og AC/DC (ETTER Bon Scott) er også band som lager bra musikk, men som blir ødelagt av vokalisten.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av både megadeth og metallica, og liker egentlig både mustaine og hetfield. :)

Begge har egentlig hatt opp og nedturer i mine øyne. Hvis man ser en livevideo på youtube av bandene fra 1992, må jeg innrømme at hetfield hadde mer trøkk i stemmen sin. Men rundt årtusenskiftet har jeg mer sansen for dave :P

En vokalist som derimot har holdt seg sterk opp igjennom, er Tom Araya ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av både megadeth og metallica, og liker egentlig både mustaine og hetfield. :)

Begge har egentlig hatt opp og nedturer i mine øyne. Hvis man ser en livevideo på youtube av bandene fra 1992, må jeg innrømme at hetfield hadde mer trøkk i stemmen sin. Men rundt årtusenskiftet har jeg mer sansen for dave :P

En vokalist som derimot har holdt seg sterk opp igjennom, er Tom Araya ;)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne Will Sheff igjen ass, synes det ble litt for mye metall her nå :P Fyren synger utrolig bra, og med mye følelser i stemmen! Bare sjekk ut noen Okkervil River låter ;) Kan vel nevne "Our life is not a movie or maybe", "Black" og "For real" som sanger som godt viser stemmen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, ikke snakk dritt om Dave. Han har en jævelig særegen vokal. Enten så liker du det, eller så hater du det. Jeg synes Hetfield er en jævelig god vokalist også, som jeg også vil karakterisere som særegen. Har ikke hørt noen som synger likt, bortsett fra Am I Blood eller hva de heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.