Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ny sang i drop F! "Dopamine Rush"


MF_Kitten

Anbefalte innlegg

Fett som vanlig Morten!

Hva har du brukt til å spille inn med? FÃ¥tt igjen 7-strengeren?

det er Agile baritonen :)

7 strengeren er på vei IGJEN. kontaktet tollvesenet, og fant ut at de var løkskaller, så nå har vi funnet løsningen på hvordan den skal nå frem til meg :P

den kommer innen en uke eller to. pluss jeg får snart S2.0, så det blir awesome trommer også fremover :P

jeg har brukt 7 strengs bassen også btw :)

takk forresten :)

har lagd en ny electronica-sang også: http://soundclick.com/share?songid=7427293

Endret av MF_Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet sang Morten :) Hvilken 7 strenger har du bestilt?

Foooooorresten, søskenbarnet/kameraten te Aleksander her!

hellu!

takk :)

gitaren er en schecter 7 strengs som jeg kjøpte, og som jeg har sendt til Mike Sherman, en custom-gitarbygger i USA, for å få en custom baritone hals bygd til den. jeg ville ha vist bilder, dersom jeg hadde funnet dem :P

jeg skal vise den frem når jeg får den :)

jeg har forresten en 7 strengs bass som er ganske nais (det er den du hører i opptaket): 18022009001ss0.jpg18022009002jk4.jpg

Endret av MF_Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dette! Digger tonen din her. Kicken blender inn nydelig med rytmen. Basslinjen hører jeg ikke mye av, siden den følger rytmetracken tonemessig, men den er nok der.. fordi det høres massivt ut.

Jeg håpet på litt mer progresjon da! Ellers syns jeg det var vanskelig å bestemme om du spiller med off-beat, om du bevisst slår flere strenger etter hverandre eller om det er litt utight i clean-trackene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.