Web Analytics
Jump to content

Søker Band i BERGEN. Gitarist,bassist,vokalist,keyboarder

Trommis85
 Share

Recommended Posts

Hei! Trommeslager søker band i Bergen for SERIØS spilling. Personer med erfaring er eit must! Min første lyst går på å øve inn en god del av Muse sin musikk og kansje få opptre med dette.. Om kjemien stemmer og vi passer sammen som eit kreativt team er jo egenprodusert materialè det som er hoved ideèn.

Jeg er kanskje interessert, det jeg dog er mer ute etter er en form for post rock/metal ala Isis, Neurosis, Godspeed You! Black Emperor, Pelican, Jesu osv. Høres det moro ut?

nei, Muse høres morro ut :)

jeg er rimelig sikker på at Trommis er enig her :D

• 2 weeks later...

Hva er det med folk..? La han prøve å finne musikkere og starte et band slik som han vil.

Det er da opp til han om han vil ha et coverband eller ikke.

Jeg har også erfart at det er lettere å lære seg samspill når man starter med et par cover som alle i bandet liker.

Alle har forskjellige preferanser..

Det med "kjemi" og samspill det kommer ofte etter litt spilling og erfaring i band.

...

Burde ikke en mod rydde opp i dette? Er vel strengt tatt ikke dette tråden skal handle om...

Men for the sake of arguing: Joda, man kan sikkert ha det gøy med å spille Muse, akkurat som man fint kan få til å jamme å lage egne låter fra starten av. Det viktigste er å ha en positiv holdning. Men la nå trådstarter mekke bandet sitt i fred, er ikke sikkert han bryr seg stort om hva dere synes om Muse.

er tydeligvis en del folk som leter etter noen å spille i Bergen, ja. Desverre sÃ¥ føler jeg ikke at alle har samme musikkstil som meg :unsure: har fÃ¥tt et inntrykk av at det gÃ¥r veldig mye i de mørkere saker. Eller tar jeg helt feil?

Slettet mange innlegg fra denne tråden. Skjerpings! Det er ikke sÃ¥ vanskelig Ã¥ finne ut om det er interessant Ã¥ sende en melding eller ikke. Ã… skrive innlegg om musikken/ambisjonene/ønskene til et band du ikke har interesse av Ã¥ spille med er lite hensiktsmessig. :) SÃ¥! Skriv heller lykke til, og legg til et smilefjes! :)