Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flying V prosjekt


Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Da er denne omsider ferdig... Etter en del venting på de siste delene :) (Mangler bare deksel for pot-meterene nå. Det må jeg lage selv siden det blir kvaderatisk, og hulrommet er laget etter mine egne mål. Har bestillt meg plate for å lage det av, så det burde ikke være for langt unna).

Den er nå sånn høvelig inntonert og justert, men trenger sikkert en omgang til etter at den har fått "satt seg", og blitt brukt litt. Mulig jeg prøver å senke actionen litt ennå også...

Men fy flate for en rå lyd det er i disse pu'ene.. Serlig i den i bro possisjonen B)

Det er pu'er fra DiDarzio. DP100 ved broa, og en DP103 ved halsen :)

PolkaDot.jpg

DSC00135.jpg

DSC00146.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

halsen fra soulmateguitars, hvordan føles den?? er det en bra hals, sammenlignet med gibson type? jeg eier selv en LP, og har spilt noen få andre litt billigere gitarer, og har aldri likt halsen, hånden min føles ikke helt hjemme på de. har enda å prøve en jackson eller en ESP, eller Ibanez, men har så langt likt min gibson best. vurderer å kjøpe hals defra, men frykter at det blir noe dyrere... vet ikke helt. men tilbake til spørsmålet: hvordan kjennes halsen? er den deilig å spille på, og er den bra kvalitetsmessig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg en såpass dreven gitarist at jeg kan si om en hals god eller dårlig å spliie på, til det spiller jeg alt for lite gitar.

Men jeg ser såpass som at den er av meget bra kvalitet, ut ifra hvordan den er bygget. Meget bra og nøyaktig arbeide. Og bra kvalitet på treverket som er brukt.

Da jeg bestilte min oppga jeg at jeg ville ha en med en nyere Gibson halsprofil (av den slanke typen, såpass merker jeg, om den er feit som en seint og femti talls, eller en ny slank en), og ut ifra det jeg finner ut er den rimelig lik min 2008 goldtop standard.

Også får du det du vill hos dem, det behøver ikke være noen standar av noe slag. De lager det du forlanger.

Svarer kjapt på henvendelser gjør de, og holder det de lover.

Så jeg kan så absolutt anbefale å kjøpe fra disse folka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.