Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flying V prosjekt


Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller står hullet til tremoloen litt langt til høyre? :blink:

Det skal være slik, litt til høyre...

Brukte en annen gitar med lik tremolo som mal. Årsaken til at det blir slik er at strengene går ca rett over skruene, og vibarmen festes under dem (altså til høyre på det blidet av fronten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Ser på div forum at det brukes en type lim som man kan løsne delene fra hverandre med å varme opp en kniv, sparkelspade el.

Er det noen som har forslag til lim som fås kjøpt her hjemme som egner seg til å lime gripebrett og halser?

Bruker man den vanlige trelimen som er å få kjøpt hos trevareforetninger må man vel ødelegge hele greia om man skulle bli nødt til å skille f.eks. gripebrettet fra halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Helt riktig. Denne skal det polka dots på :)

Den er dygget med de samme spsifikasjonene og det blir det samme utstyret (hardware etc.) på den.

Så nøyaktig som jeg kan få det ut ifra det jeg finner på nettet.

Den eneset forskjellen er at på orginalen er det en Danelectro hals uten trussrod, men jeg bruker hals med, av praktiske årsaker. Det eneste jeg mangler nå er en Dimarzio DP103 pick up. Den kommer når økonomien tilsier det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette såg verkeleg bra ut. Eit lite tips. Plasseringa av PU-switch er særs upraktisk. Eg hadde ein RR-replica og vart aldri vane med å ha den på øvre finna. Keitete å skifta pu. Kanskje du likar den der, men eg ville ha laga rom for ei alternativ plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.