Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Caparison på meg!


Tommy

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer! Får hÃ¥pe dette er en gitar du holder lenge pÃ¥ (for din skyld) :):D

Ja vi får se :ninja:

Angrer meg på at jeg solgte Horusen min, og grunnen til at jeg gjorde det var hovedsaklig at den hadde 27 bånd, og at hals-pickupen ikke ga meg en så altfor bra rein-lyd. Horus er, og forblir en metal-øks :):blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får se :ninja:

Angrer meg på at jeg solgte Horusen min, og grunnen til at jeg gjorde det var hovedsaklig at den hadde 27 bånd, og at hals-pickupen ikke ga meg en så altfor bra rein-lyd. Horus er, og forblir en metal-øks :):blush:

I told you..hehe, grunnen til at jeg solgte den og!

Som du sier har vel ikke nyere TAT midboostsystemet og jeg aner ikke om det er forskjell pa mikkene, men

min eldre TAT var ogsa ganske kjip pa cleanlyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I told you..hehe, grunnen til at jeg solgte den og!

Som du sier har vel ikke nyere TAT midboostsystemet og jeg aner ikke om det er forskjell pa mikkene, men

min eldre TAT var ogsa ganske kjip pa cleanlyd.

Sitter ihvertfall no singlecoils i den, men hvor gode de er på cleanlyd vet jeg ikke. Skal nok evt. klare Ã¥ bytte de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk gitaren i dag :D

Faen så deilig den er Ã¥ spille pÃ¥. Er nødt til Ã¥ være det gitarkjøpet jeg er mest fornøyd med til nÃ¥!

Ingen umiddelbar fare for at denne går ut døra med det første ^_^:ninja: :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.