Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny UltraAmerikansk Film-Låt


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Heyhey!

Jeg har satt meg ned i det siste å jobba en del med sampling. Og ja , det låter ikke jævli bra , men det låter ikke trynevrengende ille heller av trommene. Så , jeg har sampla litt og stått i da , og da siden jeg har en ganske sterk kjærlighet for film-musikk , så kom jeg da på detta her .. og jeg syntes resultatet er litt fengende og ligner ganske mye på amerikansk action film-musikk..

http://www.soundclick.com/bands/2/thenilse...riencemusic.htm

det er den øverste..

Storyen er:

Det er en marine-ubåt , som kjører nærmere og nærmere målet sitt , og spenningen kryper frem .. ..

En prestisje tung action film med en eller annen høybetalt super-helt i hovedrollen :D heheh

Nilsefix

glad for feedback :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe den er veldig majestetisk, litt typisk med sonar "pingingen" men det hører med.

Iogmed at jeg er litt sånn geek så syns jeg at det hadde passet bedre til et pcspill. Det minner meg faktisk om Deus Ex. Et eller annet oppdrag på en båt eller noe. :D det må du ta positivt, for det spillet ruler! musikken er drit fet...

Men men det var no bare litt synsing fra min side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for tipsene.,

Jeh , klar over at sonar greia er typisk , bare så du ikke tror at jeg tenkte "hei , orginalt" .. hehe .. det er på stort sett på alle ubåt scener i verdens historie ..

Takk for at du hørte.. og ja , noen andre har også sagt at det passer bedre på spill .. det kan hende..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

det er en avtale..

Det har faktisk jeg og tenkt til å bli, når jeg for et par måneder siden innså det at å bli musiker i dag er så vanskelig at du må være bedre enn Andy Timmons for å klare deg som studio-musiker osv . (for han heller får jo ikke navnet sitt helt fram , og han er en av de bedre gitaristene jeg vet om) ..

så da tenker jeg film-musikk , produsent eller studio-lyd..

men musikk er jo lissom meg da :( .. vi får se hvordan ting utvikler seg .. begynner å få litt dårlig tid på å bestemme meg da.. er 17 lissom :P

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet selv. Den store fordelen med å ta musikkutdannelse, er at du da kan ta deg jobb som musikklærer samtidig som du jobber som freelancemusiker...Er utrolig vanskelig å klare seg bare som utøvende musiker, men hvis man kombinerer det med studiovirksomhet og lærervirksomhet tror jeg man kan klare seg. Jeg tror ikke jeg skal gjøre noen av delene....Selv om musikk strengt tatt er det eneste jeg driver med og bryr meg om, tror jeg at jeg kommer til å følge "fornuften," og peile meg inn på et fett betalt a4 yrke....

Morsom låt forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

det er en avtale..

Det har faktisk jeg og tenkt til å bli, når jeg for et par måneder siden innså det at å bli musiker i dag er så vanskelig at du må være bedre enn Andy Timmons for å klare deg som studio-musiker osv . (for han heller får jo ikke navnet sitt helt fram , og han er en av de bedre gitaristene jeg vet om) ..

så da tenker jeg film-musikk , produsent eller studio-lyd..  

men musikk er jo lissom meg da :( .. vi får se hvordan ting utvikler seg .. begynner å få litt dårlig tid på å bestemme meg da.. er 17 lissom :P

Nilsefix

Ta det med ro, du har absolutt ikke dårlig tid på å bestemme deg for hva du vil. Jeg hadde ikke begynt å spille gitar når jeg var 17 engang! Det er ikke for sent å ta besluttninger om hva man vil med livet når man er oppi 20årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Synes det høres mer ut som Hitman 1, 2, eller 3 musikk jeg... Sniker meg rundt for å knerte noen :wink:

(problemet er vel at den blir litt for pregløst til å stå på egne ben, men kunne sikkert effektivt passet inn et sted dersom det ble lagt til bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.