Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pink Floyd


Anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten norskundervisning:

Har irritert meg så utrolig mange ganger over 'synes' vs. 'syntes', så nå skriver jeg det ned først som sist.

Synes = presens = nå (Jeg synes strat er en hipp gitar)

Syntes = preteritum = før (Jeg syntes billiggitarer var bra, men så prøvde jeg en).

Ok, utrolig pirkete, men jeg kunne bare ikke dy meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i PM, utrolig mange som skriver det feil. Men det er nå en bagatell, og det var ikke ment som kritikk, bare et utbrudd i kjedsomhetens/latskapens tegn. (orka ikke skru på workstationen min i dag, så nå sitter jeg på servern med en råtten skjerm og et eldgammelt tastatur (ikke mus i det hele tatt) i stedet for mitt egentlig ganske dugendes oppsett..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som mener at PF har betydd mye for musikk stilen opp igjennom, men jeg er litt uenig, Pink Floyd er bra for all del, jeg digger PF.

men hva med Yes, Genesis, Henrix, Zeppelin.... finner mer av dem i dagens musikk enn PF ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener PF er enorme, men det har blitt for kommers, det er populært å like PF nå, hvis noe nevner hvilken musikk de liker så kan det være all slags møkk, men så lenge PF er der blir de akseptert. Det er populært å like PF, noe jeg ikke synes er all right.

De har ikke hørt halvparten av hva som er å høre av PF, de har nok hørt Another Brick In The Wall part II (det verste er at alle kaller den The Wall) og Learning to Fly, det er grunnlaget deres. De setter oss VIRKELIGE Pink Floyd fan's i et dårlig lys. :evil:

PINK FLOYD! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.