Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pink Floyd


Anders

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har ikke hørt halvparten av hva som er å høre av PF, de har nok hørt Another Brick In The Wall part II (det verste er at alle kaller den The Wall) og Learning to Fly, det er grunnlaget deres. De setter oss VIRKELIGE Pink Floyd fan's i et dårlig lys.

Joda, du har jo i og for seg rett, men det er flere som IKKE liker PF på grunn av den overnevte sangen, fordi de bare har hørt den... (det virker ihvertfall sånn på meg...)

Roger = :evil:

David Gilmour, tone-deluxe, feeling, det er kar det!

Roger er og blir et geni, uansett hvordan du vrir og vender på det!

Liker Gilmour best, jeg og... Men, jeg har insett at man ikke kan sette Roger litt i skyggen en gang... Amused to Death er ikke min favoritt, men bra.

Ellers kan jeg si at jeg ikke har sett noen nevne Echoes enda...

Litt skuffa over det. Den plata stiller i samme klasse som The wall og DSotM! Tittelsporet er bare best!

Kan også nevne at jeg har alle platene (på CD) av PF, minus Meddle.

Vil vel da si at jeg har et greit grunnlag, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre albumene uten Roger digger jeg max, selv om de med Roger er store!

Momentary Lapse of Reason og Division Bell. Hva var det tredje igjen?

Husker ikke... :oops:

Ellers har flere bassister i verden uttalt at når de har spilt med/mot Roger Waters har de hatt vansker med å holde følge, og det sies at han kan spille det meste, bare at han ikke liker det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh om du tar pink floyd sangen Empty spaces og spiller den banklengs hører du meldingen.

"Congratulations!

You've just discovered the secret message. Please send

your answer to Old Pink, care of the funny farm"

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink Floyd må man venne seg til - det er ikke lettfordøyelig musikk man digger etter å ha hørt det første gang, som så mye annet.

En liten digresjon; Hvem i alle dager finner på å spille av en CD man nettopp har kjøpt baklengs, i tilfelle det skulle være lagt inn en hemmelig melding? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.