Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Uff, enda en 'jeg er ny' du må lese


Articate

Anbefalte innlegg

Før folk tror jeg er en morgenfugl som strutter rundt på forumet kl 6 om morgenen og skriver rare ting, ting som at David Gilmour har en fantastisk sound:

Jeg har ennå ikke kommet meg i seng, intet a-menneske her i gården. Jeg tror jeg nærmer meg e-menneske.

Syns dette virker som et artig forum, så jeg fant ut at jeg skulle registrere meg og begynne så fort som mulig å spre parti-propagandaen. Ja, vi kan Nyquist-Shannon teorien og vi misliker mp3 av prinsipp på grunn av maskerings-støy teori. Vel, ikke egentlig. V0 VBR er mer enn nok for meg. Kan jeg ikke høre forskjell i en blind-test med mine DT880 (Beyerdynamic) kan det være det samme.

Jeg er en student ved UiO som innimellom mye heller vil spille gitar enn å lære om 24-bits RBG fargerepresentasjon og konvertering fra det til YIQ og YCbCr med LUT. Så med andre ord blir det en del spilling.

Nylig har jeg oppgradert gitarriget mitt med en Tube Driver, kjøpt av BK Butler og en BYOC Large Beaver (Build Your Own Clone) basert på Big Muff Triangle versjonen som er en helt fantastisk distortion boks; kan du lodde eller ei, er det verdt å bruke 900,- på dette som lyder som en 4000,- vintage muff). Jeg oppgraderte også alt av ledninger i riget, og det er noe helt annet nå. Absolutt verdt penga.

Ellers er jeg en person som er lykkelig så lenge jeg kan stoppe opp og fundere over ting som hvorfor å overleve er så utrolig viktig for mennesker. Det, pluss å kunne spille LittleBigPlanet eller Fallout 3.

tl;dr: 'hei' fra et nytt medlem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vælkømmin' te gards!

Jeg registrerer stor bokstav og tegnsetting. Lover godt. Ser ikke noe hat mot tapping. Lover bedre. Ser David nevnt... Ja ja, moro så lenge det varte. :P

Skulle noen av de små rakkerne gå deg på nervene. Deng dem! :D Ellers, bare ha det kos og del ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.