Web Analytics
Jump to content

Hjelp, noen som vet hva denne sangen heter ?

Stiankarlsen
 Share

Recommended Posts

hallo ! :D

Ja, nå er det sånn at lærern på skolen min har funnet ut at jeg spiller gitar.

Da er egentlig det eneste vi gjør å snakke gitar i timene :P

Men han ga meg en cd av blues sarracelo, å den var det jævli mye fett på !

Etter blodslit har jeg endelig klart å lære megg delen fra 1.11 til 1.25

Men jeg har veldig lyst å vite va sangen heter, hadde vært greit med no tabs ++

så er det noen som vet hva denne sangen heter ?

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...035f31d93197afb

Edit* Tror det skal virke nå ! : D

Edited by acdc

Kanskje det er like enkelt å finne den på youtube, hvis den er der, og linke til den?

Men en .cda- fil kan ikke konverteres, det er kun en henvisningsfil til datacontaineren på en audio CD- plate.

Du trenger et eget rippeprogram, ja, det finnes mange, men slike ting har jeg ikke greie på. Bruker bestandig Soundforge de få gangene jeg gjør slikt, og det er egentlig noe som er beregnet på lydredigering.

Dersom du søker på Blues Saraceno har du større muligheter for treff. :) Jay Satarini vet jeg har noen låter, men vanskelig å finne på YouTube. ;)

Jeg har søkt my på youtube å google men har ikke funnet noe enda, har ikke nett på pc'en på rommet mitt og det er der vi har limewire, pappa vil ikke ha limewire på ny pc'en pga virus :P

aaahhhhh, funenr det ikke ut , blir gal vis jeg ikke finner det ut snart ! :ninja:

Imponerende RockTrond

Var ikke så vanskelig da. Blues Saraceno er jo så snill at han har en smakebit av alle låtene sine på hjemmesiden sin. Så da var det bare å klikke seg gjennom til jeg kom til den låten som acdc la ut. Så var det bare å søke på ultimate-guitar.com etter tabben.

Var ikke så vanskelig da. Blues Saraceno er jo så snill at han har en smakebit av alle låtene sine på hjemmesiden sin. Så da var det bare å klikke seg gjennom til jeg kom til den låten som acdc la ut. Så var det bare å søke på ultimate-guitar.com etter tabben.

Tusen takk rock trond, imponerende :D

Til du som sa at jeg skal formisnke størrelesen i signaturen min ;

Laget den for lenge siden da jeg hadde spart opp å kjøpt meg ny gitar å amp så var jævli stolt , men skal endre det når jeg kommer hjem fra skolen :P:P