Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suhr-eiere - UNITE! :D


CasuS

Anbefalte innlegg

Men det er ikke tull, jeg spiller mye heller på gamle brukte gitarer enn kliss nye med fancy maple tops. Er jo alltid et helvete å få første ripa. Testa en Knopler hos Suhr og turte nesten ikka ta i den en gang $ 7800 og DEN SYKE toppen.
Samme her! Gjelder vel også forsterkere for min del, men da er det helst sånn at jeg har det jeg vil hjemme, og noe annet når jeg skal ut på tur.

Derfor jeg solgte Schecteren min, var en fra custom shop, ikke en Asia-produsert.

Fy faen for en gitar, men turte rett og slett ikke bruke den noe særlig.

Så var den litt glorete også, og floyd er ikke helt min greie, men dette kunne jeg levd med ellers.

Er så redd for at jeg enten skal skrape dem opp og ødelegge bruktverdi (kjøper/selger en del), eller at de blir stjålet.

Ikke helt trygg på plassene man spiller/øver når man er begynnerfasen. Har ikke akkurat roadies eller fans som slår ihjel folk som prøver seg på utstyret heller.

Derfor bruker jeg nå en sliten Gibson Les Paul Special Faded. Kan ikke skryte på den å være en fantastisk gitar, men helt kurant.

Grunnen til at jeg valgte å beholde den var rett og slett at den kan jeg slite så mye jeg vil, og at folk skyr de som pesten på bruktmarkedet. =p

Litt avsporing, og jeg svarer vel kanskje til et litt gammelt innlegg, men hadde ikke lest denne før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Gjelder vel også forsterkere for min del, men da er det helst sånn at jeg har det jeg vil hjemme, og noe annet når jeg skal ut på tur.

Derfor jeg solgte Schecteren min, var en fra custom shop, ikke en Asia-produsert.

Fy faen for en gitar, men turte rett og slett ikke bruke den noe særlig.

Så var den litt glorete også, og floyd er ikke helt min greie, men dette kunne jeg levd med ellers.

Er så redd for at jeg enten skal skrape dem opp og ødelegge bruktverdi (kjøper/selger en del), eller at de blir stjålet.

Ikke helt trygg på plassene man spiller/øver når man er begynnerfasen. Har ikke akkurat roadies eller fans som slår ihjel folk som prøver seg på utstyret heller.

Derfor bruker jeg nå en sliten Gibson Les Paul Special Faded. Kan ikke skryte på den å være en fantastisk gitar, men helt kurant.

Grunnen til at jeg valgte å beholde den var rett og slett at den kan jeg slite så mye jeg vil, og at folk skyr de som pesten på bruktmarkedet. =p

Litt avsporing, og jeg svarer vel kanskje til et litt gammelt innlegg, men hadde ikke lest denne før nå.

Pfffft! :P

Gitarer er til for å brukes, koste hva det koste vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ny i dette forumet, så mitt første innlegg:)

Ja Suhr lager fantastiske gitarene, har tre selv, en Modern, Pro S3 og Pro S6.

Har JPM BFR6, Ibanez J Customer, JEM osv....men Suhr er bedre bygd, til og med Pro serien. Bedre treverk og detaljer... man finner ikke feil;)

Det er bare slikt...at når man spiller på en Suhr, vil du helst ikke ha noe annet etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ny i dette forumet, så mitt første innlegg:)

Ja Suhr lager fantastiske gitarene, har tre selv, en Modern, Pro S3 og Pro S6.

Har JPM BFR6, Ibanez J Customer, JEM osv....men Suhr er bedre bygd, til og med Pro serien. Bedre treverk og detaljer... man finner ikke feil;)

Det er bare slikt...at når man spiller på en Suhr, vil du helst ikke ha noe annet etterpå!

Velkommen til forumet :)

og...

Bilder! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Her er skjønnheten min.

Den er rå!

Jeg har lagt merke til at når noen komenterer utstyret til andre, skriver de "den var"!

Den var? Hvis man skriver den var rå, mener man at den var rå før, men den er ikke like rå nå?

Er nok jeg som ikke har fulgt med i norsk timene........

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, den var grisefin. Hvordan er Suhrgitarene sånn spillemessig? Skulle gjerne hatt en stratocaster som man kan kjøre ned actionen litt uten at man får fretbuzz.

Suhr bruker PLEK så det er ingen fare med action der i gården nei.

Kan legge den omtrent under bånda hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.