Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bugera


Haarball

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

412 er for stort, og er et ork å drasse på både amp og kabinett når man først har 212, så måtte blitt en av comboene.

Har man mulighet til å prøve Bugeraene der? Står jo en Peavey 6505 der (gjorde det i hvert fall før), så hadde vært kult å sammenligne.

Står ingen 6505 der nå, men en Bugera står der, og kan prøves ja, men ingen av comboene, bare 333 topp og et kabinett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest masse rundt forbi nå, forskjellige forum.

Mange hater det, men det er fortrinnsvis personer som ikke har dem, ikke liker lyden og klager over at det er kopiering av 5150/6505.

Noen som har en, klager fordi de har gått i stykker, ved mange tilfeller kan det virke som brukerfeil, noen av dem som ikke virker slik er ofte sitert av såpass mange at det kan virke som om 99% av ampene er drit.

Når jeg tenker over det, så hører man jo bare om de 0-5% som har gått galt, og mange virker veldig brukerfeil-relatert.

Mulig jeg skal prøve å gå for en av disse, sjappa sa at de skulle ha 2 års garanti på den og jeg stoler på dem, har aldri blitt feil behandlet der.

Må bare få fikset den j*vla bilen først:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en amps om tåles et støyt, så er det denne som passer best :P

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel uansett 2 års reklamasjon?

I tillegg vet de på Musikksenteret hva de driver med (i motsetning til Sagevik), og er nok til å stole på.

Ville nok ikke bekymret meg for noe jeg hadde kjøpt der, selv om det jo er leit om den dauer etter 2 år. =p

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.