Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bugera


Haarball

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Musikksenteret vet hva de driver med ja, men er litt skeptisk etter at de ble underlagt 4sound...

Syns det var trist, ettersom jeg føler de nå er mer "selgselgselgselgselg" og har biiiittelitt mer sagevik-holdning, ikke mye men bittelitt.

Men som sagt, jeg stoler på dem, så jeg tror nok jeg går for en slik etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt at amper med fem års levetid er noe særlig attraktivt. Har hatt en amp på 45 år, har en på 43 år og to på 40 år. de virker fortsatt helt upåklagelig, det har aldri vært noe tull eller reparasjoner med noen av dem. Samme erfaring har jeg ikke med nye amper jeg har kjøpt. Sprengte høytalere og utganstrafoer som går til helvete på datoen etter at garantien har utløpt, er bare noen av dem. Må da nevne at vintage forsterkerene jeg snakker om fortsatt har originale trafoer og høytalere, og at de har blitt brukt hele tiden. Ta dårlige tilbakemeldinger om ampene på alvor. Dårlig trøst at de kanskje varer i fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gitarforsterker er laget for å vare i over 5 år. Mens en PC er ikke laget for å vare i mer enn 5 år.

En venninne av meg greide å ødelegge PC'en med et uhell. Eller.. Noe begynte å brenne i den.

Hun hade hatt den i over to år, en bærbar PC. De tok den inn i butikken og sa at un muligens måtte betale. Når PC'en ble fikset, sa de at hun slapp å betale noe pga reklamasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.