Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips her ???


putz

Anbefalte innlegg

Heisan.. Planlegger å skaffe meg en ny gitar, evt bygge en selv.. Lurte bare på om det var noen som hadde noen tips til type, merke osv.. Jeg ønsker meg en skikkelig trash metal lyd, og om du har noen tips, takk.

-Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet at Jackson-gitarer er gode for metall. Og en Fender er ganske allsidig. Eier selv en Ibanez som er helt grei til metall.

Dra til den lokale musikkforetningen og spør der. Slike folk vet.

Prøv deg frem og sånt, så finner du nok det du leter etter.

Hvordan amp har du?

Velkommen til forumet forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.. Jeg kjører en 10tommer marshal forsterker med en PodXt line6. Men føler det hadde vært kult med noe ekstra. Du har rett i at BC.Rich er mer trash. Noen sinnykt kule. Kunne tenkt meg noe i warlock duren.. Er det foresten noen her som har noen forslag til deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

putz: hvor mange watt har forsterkeren din? Forresten: Kult med Line6 Pod! Esp Kirk Hammett-modellene er fine til thrash, og som andre sier: BC Rich og Ibanez. Eller så har Gibson Explorer, som funker helt ypperlig til tungrock og metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en Fender er ganske allsidig.

Men de ser jo overhodet ikke noe trash ut. BC Rich har noen saftige design. De billigste gitarene koster ikke så ille heller' date=' men pris-kvalitet ratio skal jeg ikke si noe om... :D[/quote']

BC Rich er det styggeste merke jeg noen gang har vært borte i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en Fender er ganske allsidig.

Men de ser jo overhodet ikke noe trash ut. BC Rich har noen saftige design. De billigste gitarene koster ikke så ille heller' date=' men pris-kvalitet ratio skal jeg ikke si noe om... :D[/quote']

BC Rich er det styggeste merke jeg noen gang har vært borte i!

det er det som kjennetegner BC Rich! så stygt at det er rått!

back to topic, som noen andre sa her, så er ikke gitardeler.no noe bra, men warmoth.com er saker. Når det gjelder anbefaling av gitarer så har ikke jeg noe spesiell peil på det, men jeg har hørt ESP og Washburn har noen gode gitarer til putz formål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gått helt Dimebagstyle hadde vært noe, men syns "Beast" til BC.Rich er noe mer i min style. Men prisen er ikke akkurat det jeg vil er style! Planen måtte nokk ha vært å finne det som Jonki sier; Det styggeste å råeste! Å forhåpentligvis kanskje billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.