Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lamb of God


William S.S.

Anbefalte innlegg

Eneste jeg veit er at Lamb Of God holder et noenlunde melodiøst-nivå i sangene sine, samtidig som de har rå kraft og drivende rytmer! Ulikt mange andre metal band som rett og slett kan takke for seg å legge esg... ^_^
Hvordan du klarer å skrive den setningen uten å putte inn Opeth er utenfor min fattevidde. :)

Ikke vet jeg hvordan han klarer det? Forklaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor sa jeg det? Hvorfor er du i opposisjon?

Det jeg er interresert i å vite er hvor "du går videre" fra log.... for LoG er jo tydeligvis noe man hører på når man er 15... og jeg som er 25, og syns log er svinetøfft, jeg har jo tydelig vis detti av bølgen her... så hvor burde jeg være alexis? hvilke band burde jeg ha utviklet meg videre til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

William, dersom du har sansen for melodisk metall, så bør du, dersom du ikkje allereie har det, sjekka ut Arch Enemy, In Flames, Dark Tranquility og det siste Carcass laga.

Arch Enemy ja, gitaristen Amott er dødsrå, men melodiøsiteten forsvinner i det sekundet hun kjerringa åpner kjeften!

Fett med kvinnelig growling-vokalist og greier, men faen, går an å roe seg ned litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel litt kjedelige i lengden. Wannabe Panteravokalist...

De sangene jeg har nevnt av LoG er det eneste jeg hører på av de, og det tilfredstiller mitt reduserte metal-behov, men når det er sagt syns jeg LoG har fått unødvendig mye pepper i den tråden her!

Kjedelig, ensformig osv...

Kan så være, men lydbildet i de sangene jeg foretrekker er Himmeln for meg ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.