Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitaristen - oppdatert 07.09 - kommer antakeligvis opp igjen som gitaristen.net, om en stund


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så mye folk skulle mene om et bilde av en gitar på toppen av siden eller ei, da.. ;) Jeg synes det er helt greit uten. Ta innhold først, så kan du se hva du vil gjøre med det grafiske etterhvert -- for sidene virker veldig innbydende slik som de er nå. Synes ikke det er for mørkt. Folk får evt. skru lyset på skjermen til en annen modus. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta her ser veldig bra ut, filosofien din virker jo veldig allsidig, og det mener jeg personlig er et stort pluss, for da har man mulighet til å nå fram til alle som vil bruke tida si på deg.

Venter i spenning på mer. :)

Edit: Likte sida som den er nå, oversiktlig og ikke glorete.

Endret av Silverfox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skrevet en del under seksjonen teknikk. På fysiske forholdsregler, tone og plektre og fingre.

Så har jeg også lagt til en ordliste, som foreløpig er inspirert av Sølvin Refvik sin ordliste i Gitarboka 2.

Gi respons!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-om utseender-

Når man går inn på f.eks teknikk, så ser det svært tomt ut uten bilder/grafikk.

teknikk > tone > forsterkere:

Et av de største problemene med gitarspilling er at det som høres bra ut hjemme på rommet slett ikke høres bra ut i en bandkontekst.

Litt klønete formulert. Jeg er ikke noe bedre, men.. Det kan høres bra ut også. Så det ville vært mer korrekt med noe som at det som høres bra ut hjemme, ikke nødvendigvis kommer til å høres bra ut i bandkontekst.

Litt pirkete.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-om utseender-

Når man går inn på f.eks teknikk, så ser det svært tomt ut uten bilder/grafikk.

teknikk > tone > forsterkere:

Litt klønete formulert. Jeg er ikke noe bedre, men.. Det kan høres bra ut også. Så det ville vært mer korrekt med noe som at det som høres bra ut hjemme, ikke nødvendigvis kommer til å høres bra ut i bandkontekst.

Litt pirkete.. :P

Enig. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kikket gjennom sidene, og er meget imponert over det som står der. Du skriver godt, og jeg er enig i det du skriver.. Ikke rart at jeg liker det. Fikk nesten lyst til å bidra med enkel teori, vedlikehold, og slikt.. :)

Nå er jo det opp til deg, men jeg savner en liten bit om hvem du er? Da tenker jeg mest musikalsk, utdanningsmessig og slikt.

Altså en eller annen form for CV.

Da er det lettere å sette det du skriver om i en kontekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat lest igjennom fysiske forholdsregler, og dette er veldig bra! Jeg tenkte bare litt på at det kunne vært praktisk med et slags "tre" eller noe sånt som viser emner og underemner, og at du kan klikke deg rett på tone istedenfor å bla deg tilbake. Men dette er detaljer, jeg synes det er viktigst å få ned innholdet først, så kan du begynne å kikke på grafikken.

Forresten, kan en osteopat gi en senebetennelse-diagnose? Jeg tenkte det var mer bein-relatert, og ikke så mye sene-relatert? Men jeg tar kanskje feil -- ble bare litt nysgjerrig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat lest igjennom fysiske forholdsregler, og dette er veldig bra! Jeg tenkte bare litt på at det kunne vært praktisk med et slags "tre" eller noe sånt som viser emner og underemner, og at du kan klikke deg rett på tone istedenfor å bla deg tilbake. Men dette er detaljer, jeg synes det er viktigst å få ned innholdet først, så kan du begynne å kikke på grafikken.

Forresten, kan en osteopat gi en senebetennelse-diagnose? Jeg tenkte det var mer bein-relatert, og ikke så mye sene-relatert? Men jeg tar kanskje feil -- ble bare litt nysgjerrig. ;)

Jeg vil ha ut det aller meste av innholdet først, for så å tenke på grafikken. Der har jeg ganske lite peiling, så det kan hende jeg trenger litt hjelp. Men jeg orker ikke tenke på det nå.

Osteopater er veldig gode på senebetennelse. Kjenner en del som har fått hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aja, bra det da. Nyttig å vite!

edit: er forøvrig helt enig i prioriteringen innhold>grafikk. Bare tenkte å peke på den biten først som sist, så kan du gå tilbake til tråden og se hva folk har ment om det grafiske når du føler deg nogenlunde ferdig med innholdet, i første omgang.

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.