Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitaristen - oppdatert 07.09 - kommer antakeligvis opp igjen som gitaristen.net, om en stund


leo

Anbefalte innlegg

http://www.gitaristen.weebly.com

Dette er som sagt en ny norsk gitarside som etterhvert kommer til å inneholde leksjoner, tips, og masse mer.

Foreløpig er den i oppstartsfasen, men jeg har fått lagd layoutet og skrevet litt på "Generelt" og på forsida.

Kom gjerne med forslag om hva dere vil ha med, og generell ris og ros angående siden.

Dette er noe jeg virkelig har lyst til å få ut, siden jeg synes det finnes få gode norske gitarbøker og sider.

Foreløpig bruker jeg litt tid her og der til å få ut ting, men merker jeg at det går med mye tid og at siden blir populær kommer jeg kanskje til å pent be om litt pengestøtte ;)

Foreløpig altså ikke så mye ute, men det kommer mer og mer etterhvert.

Endret av leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig flott layout, og veldig oversiktlig dette, hvis du kan lære fra deg like godt som du skriver, så kommer jeg nok til å titte inn der en del.

Du kunne kanskje også hatt en seksjon med linker til andre gitarsider du mener er utviklende og gode(selv om de er på engelsk)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med domene til siden er oppe og til den er aktiv.

Men ellers koster det jo ikke så mye for sånne webhotellpakker med domene. Om jeg ikke tar feil, koster det 200kr i året eller noe.

EDIT: Forresten. For .no domene må du ha organisasjonsnummer eller noe bedriftsnummer ting.

Sikkert ikke noe stress å skaffe.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med domene til siden er oppe og til den er aktiv.

Men ellers koster det jo ikke så mye for sånne webhotellpakker med domene. Om jeg ikke tar feil, koster det 200kr i året eller noe.

EDIT: Forresten. For .no domene må du ha organisasjonsnummer eller noe bedriftsnummer ting.

Sikkert ikke noe stress å skaffe.

Det tenker jeg også. Gidder ikke å betale for noe nå når jeg ikke er halvferdig med den engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget lovende ut og tanken bak virker helt riktig :)

Leste generelt.html og elsker avsnittet : Om å ha et åpent sinn. Det du sier her kan ikke poengteres ofte nok ! Uansett om du spiller gitar eller ikke også faktisk :)

Layout er god og oversiktelig, noe mørk for en "info/paysite" men det ser jo pent ut :)

Et godt råd (tror jeg) er å fortsette den personlige stilen og ikke være redd for å "vise deg frem" i eksempler o.l. Erfaringer fra andre sider indikerer i alle fall at folk setter pris på dette og at det er greit om man kan danne seg et bilde av personen bak siden.

En enkel nettadresse er viktig ! Men ikke akkurat nå. Men det kan jo være greit å reservere f.eks gitaristen.no .com e.l. i først omgang.

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vanlig webhotell med domene koster praktisk talt ingenting, og øker seriøsiteten til siden mye med en gang.

Innholdet har jeg ikke så mye å si på, siden var ellers grei, side-telleren er litt tilbake noen år, ser ikke noe poeng i å ha den der og den burde fjernes.

Ellers savner jeg en header å legge øynene på! Synes siden igrunn ble litt kjedelig..

Prøvde å lage et forslag til hvordan det kan se ut, som et eksempel (og det synes kanskje at jeg ikke er spessielt kreativ eller dyktig):

http://bildr.no/view/250642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vanlig webhotell med domene koster praktisk talt ingenting, og øker seriøsiteten til siden mye med en gang.

Innholdet har jeg ikke så mye å si på, siden var ellers grei, side-telleren er litt tilbake noen år, ser ikke noe poeng i å ha den der og den burde fjernes.

Ellers savner jeg en header å legge øynene på! Synes siden igrunn ble litt kjedelig..

Prøvde å lage et forslag til hvordan det kan se ut, som et eksempel (og det synes kanskje at jeg ikke er spessielt kreativ eller dyktig):

http://bildr.no/view/250642

Sidetelleren skal bort, var bare jeg som drev å testet litt. Kult forslag, men det må selvsagt være en strat der :P

Jeg har ikke stort peiling på html så derfor må jeg ta det litt etterhvert. Supert hvis du kunne ha hjulpet meg litt med headeren!

Gitaristen.net er ledig, samt .org vet ikke hva som gir best inntrykk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.