Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitaristen - oppdatert 07.09 - kommer antakeligvis opp igjen som gitaristen.net, om en stund


leo

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

+1 for .net

Men jeg kan prøve meg på å lage en header til deg om du vil. har drevet med webdsign før og har det fortatt som fag på skolen :P

kan prøve å lage noe enkelt som ikke nødvendivis trenger å bli brukt ;)

Ellers om du trenger noe hjelp grafisk (endre bilder, sette sammen, klippe, legge til ting, lage knapper osv..) så er det bare å spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er logoen på Gibson- gitaren speilvendt, og den tykkeste strengen nederst?

:P

Men alvor- jeg synes ideen om å bruke gitarnorge var en god ide. Uansett hva du har som planer med siden din i forhold til økonomi eller lignende, så er ofte et samarbeid bedre enn å stable noe som fungerer på beina på egen hånd.

Nettsidene til GN er jo steindøde, og slik sett verdiløse.

Husk også at hvis du har et firma, kan du søke om utviklingsmidler, fra for eksempel DU og Innovasjon Norge, og evt fylkeskommunen. Du kan få etablererstøtte i hundretusenkronersklassen, hvis planene er i vater og vel funderte. Driver i bransjen, og har vært med på slike søknader flere ganger.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.