Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitaristen - oppdatert 07.09 - kommer antakeligvis opp igjen som gitaristen.net, om en stund


leo

Anbefalte innlegg

Synes det ble litt voldsomt med to gitarer i headeren. Tror jeg vil ha det på en litt annen måte. Må tenke litt å se...

For å si det rimelig mildt så ble det kanskje noe voldsomt ja... Kun en gitar, og få den noe mindre... og kanskje la halsen gå horisontalt...? Litt enklere og kanskje stiligere... jeg veit ikke. Har ikke sååååå greie på design heller da, så bør kanskje la være å "forstå meg"...

Ideen med sida er uansett knallbra, så keep up the good work!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å oppsummere:

-Jeg likte det første headerforslaget med Gretch'en veldig godt

-Siden ser ut til å bli knallbra. Kommer til å følge godt med her!

-+1 på gitaristen.net

Kult med en norsk læreside. Kanskje jeg endelig gidder å lære meg noe teoretisk selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppsummere:

-Jeg likte det første headerforslaget med Gretch'en veldig godt

-Siden ser ut til å bli knallbra. Kommer til å følge godt med her!

-+1 på gitaristen.net

Kult med en norsk læreside. Kanskje jeg endelig gidder å lære meg noe teoretisk selv også :)

Bra oppsummering, og veldig bra tiltak fra Leo sin side. Gleder meg til det kommer mer på siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at de gitarene på toppen fikk siden til å se mye billigere ut. Greit at det er en gitarside, men

det tør jeg påstå brukeren vet før han ser den. De ser veldig cheezy og påklistra ut.

De er jo ikke spesiellt godt klippet ut, og de har en forfærdelig hakkete kant.

Jeg gleder meg til å følge med på siden, så hvis du skal ha masse grafisk stasj i headeren, håper jeg

du vil få noen som er kvalifiserte til å gjøre det for deg :) (for min del er dette nummeret før en animert .gif

fra 1998) No offence til han som kom med forslaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+10

En utrolig fin idè, og det ser veldig lovende ut så langt.

Siden er flott som den er uten gitar, men skal det være noen bør det Være en Fender Strat eller Tele. ;)

Gleder meg til og se videre når det blir skrevet noe rundtomkring.

Men det som er skrevet til nå er utrolig sant og bra skrevet.

Keep up the good work

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende Leo. Detta skal jeg følge med på. Fint for meg som er en under middels god gitarist, men med langt over middels interesse for gitar.

Fortsett på denne Leo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra side. Det du skriver er interresant å lese! Etter jeg leste det du har skrevet til nå har jeg faktisk bestemt meg får å trappe ned/slutte med tabs :)

Som noen har sagt før: Gå for stilrent design. Likte forresten ikke fargevalget helt, men det er vel smak å behag.

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.