Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny ACDC singel:


LTBR

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ifølge min smak/vurdering så motbeviser du deg selv med denne sammenligningen. Det er miiiiiiiiiiiiiiiiiiilevis forskjell på disse 2 sangene. Jeg er die hard acdc fan, på grensen til fanatisk, men etter min mening har de aldri greid å gjenskape den rå, rett fram in your face rocknroll lyden på noen av platene med brian. Sier ikke at jeg ikke liker brian, men den råheten/ektheten som de leverte med bon er magisk, og bon var også en poet i ordets rette forstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ikke noe negativt i min oppfattelse her. Tvert imot. Jeg synes dette nye låter litt "back to basic" og det betyr som du også er inne på, BRA!!

Detrte er jo mye bedre enn alskens Fly on the wall, Flick of the switch, og hva de nå heter platene utover.......

Må tilstå at jeg ramla av AC litt etter For those about to rock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge min smak/vurdering så motbeviser du deg selv med denne sammenligningen. Det er miiiiiiiiiiiiiiiiiiilevis forskjell på disse 2 sangene. Jeg er die hard acdc fan, på grensen til fanatisk, men etter min mening har de aldri greid å gjenskape den rå, rett fram in your face rocknroll lyden på noen av platene med brian. Sier ikke at jeg ikke liker brian, men den råheten/ektheten som de leverte med bon er magisk, og bon var også en poet i ordets rette forstand!

+10

akkurat min tanke åsså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.