Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny ACDC singel:


LTBR

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er den der nye "Rock'n'Roll Train", så må jeg si jeg ble skuffet. Samme oppskriften om og om igjen, de skulle liksom høres ut som good'ol AC/DC. Hvis jeg vil høre good'ol AC/DC, så setter jeg på de platene istedet. Men der høres jo alle låtene kliss like ut også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den der nye "Rock'n'Roll Train", så må jeg si jeg ble skuffet. Samme oppskriften om og om igjen, de skulle liksom høres ut som good'ol AC/DC.

Hvis du hadde forventet noe "nytt" så mener jeg du har misforstått ACDC. At de bruker samme oppskrift(som virker helt perfekt:) er det som er det geniale med ACDC :rolleyes:

Men jeg hører også tydelig forskjell på før og etter 1980, og skulle jeg velge så er det under første epoke den virkelige magien ble skapt. But hey.............! Kan ikke klage på denn nei, hør på det fengende refrenget!!! I morgen skal det drekkast og da snakker vi om repeat på spillern, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak er individuelt så det er det ingen vits at vi diskuterer. Men de som forventet seg noe nytt skjønner jeg godt ble/blir skuffet.

PS: satte på sangen mens min sønn på 3 år satt pent og spiste spaghettien sin, han begynte umiddelbart og nikke og rocke i takt med musikken samtidig som han spiste, så jeg antar god smak er arvelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.