Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny ACDC singel:


LTBR

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LIker Brian bedre enn Bon for min egen del! Synes låtene ble mere "in your face" med Brians vokal enn hva de var fra før;)

Helt uenig. Synes Bon er tusen ganger bedre en Brian. Men Sangene 1980-oppover er fortsatt brae, med unntak av Fly On The Wall, Flick Of The Switch, etc. Men Black Ice, Back in Black og For Those About To Rock (We Salute You) er fortsatt konge album, bare at Bon Scott albumene er bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Helt uenig. Synes Bon er tusen ganger bedre en Brian. Men Sangene 1980-oppover er fortsatt brae, med unntak av Fly On The Wall, Flick Of The Switch, etc. Men Black Ice, Back in Black og For Those About To Rock (We Salute You) er fortsatt konge album, bare at Bon Scott albumene er bedre :D

+1

AC/DC har aldri vært det samme etter Brian Johnsons inntreden. Har alle platene (nesten alle på LP i tillegg), en del bootlegs, men de eneste jeg hører på er:

TNT

High Voltage

Dirty Deeds

Let there be rock

Powerage

If you want blood

Highway to hell

Hvor Powerage er den aller feteste.

Det er egentlig ikke bare vokalen på disse platene som gjør disse låtene bra, men AC/DC pre 1980 har en helt annen nerve og sjel enn de etter.

Jeg er skuffa, men ikke overasket over kvaliteten på Black Ice.

Kurositet : Har noen av dere låta Cold Hearted Man, som kun finnes på den europeiske LP-versjonen av Powerage? Dødsfet låt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig. Synes Bon er tusen ganger bedre en Brian. Men Sangene 1980-oppover er fortsatt brae, med unntak av Fly On The Wall, Flick Of The Switch, etc. Men Black Ice, Back in Black og For Those About To Rock (We Salute You) er fortsatt konge album, bare at Bon Scott albumene er bedre :D

Greit nok at du er uenig. Mange er nok det. Men det forandrer ikke at jeg liker Brian bedre enn Bon, selv om det er marginalt.

Back In Black sammen med Powerage står for meg som det klart beste ACDC skivene. En av hver med andre ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.