Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nattamusikk/slappe av musikk..


Ampsheep

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pink Floyd - Wish you were here. Knallskive!

Orbital - In Sides

Ulver - Perdition City

Enig med '' Wish you were here '' . Spilte den her for en liten stund tilbake på konsert til inntekt til Haiti :) .

Mitt forslag til rolig musikk er: Secret garden faktisk med sangen Nocturne. De har seff mange andre fine å slappe av til også :) .

Endret av Naxybabes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

(Skrev i et innleg før at jeg ikke sovner til rolig musikk. Dette viste seg å bare være en periode.)

Svensk prog som Landberk og Anekdoten, Cat Power - The Covers Record, mye av Porcupine Tree, Erik Satie, soundtrackene til begge Fantasia-filmene, alt av Pink Floyd, en spilleliste av alle sangene til Opeth som ikke inneholder growling (jo, jeg liker growlinga også), Nick Drake, Tom Waits, Julie London, en del Chick Corea (Madhatter er dugende), Spock's Beard - låten "All That's Left" og "On a Perfect Day". Det er mye jeg ikke har nevnt nå, men kommer ikke på mer i farten. Jo, Motorpsycho & Jaga Jazzist Horns - In the Fish Tank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claude Debussy!

+1

Ellers pleier jeg å lytte til Gojira, Pink Floyd, Immortal etc. Maiden blir jeg altfor glad av, så det er vel det eneste jeg definitivt ikke får sove til uten å være fullstendig utslitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.