Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til nye regler på forumet.


PerA

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at jeg bare skulle foreslå et par ting som jeg tror kan hjelpe forumet litt:

- Forbud mot nye listetråder (Et bandnavn er begynnelsen på et annet, ditt favorittalbum). Stickytråder er fine å ha, så er det et utløp for slike "diskusjoner" (slik om "Beste Gitarist"-tråden).

- Forbud mot animasjoner i signatur/avatar (denne er det ikke nøye med, jeg bare irriterer meg over det).

Andre som har noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er enig i at det har blitt veldig mye teite listetråder og et par irriterende avatarer og signaturer nå. Får se litt på hva andre synes om dette.

Særlig den "et bandnavn er begynnelsen på et annet" ser jeg ikke helt poenget med, det er jo omtrent bare for å få opp postcounten sin virker det som :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i begge forslagene. Og hva er dealen med å ha mange poster? Forum-cred? Patetisk!

De som har X-antall tusen poster er som oftest kunskapsrike personer som svarer på mange spørsmål, eller umodne postere som spammer med masse fjas. Så kan man se på postcounten sin og evt. spørre seg selv hvilken kategori man tilhører... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Tror man skal erkjenne at dette forumet er representert med en veldig stor aldrersspredning. Da tror jeg man også skal være ydmyk i hva ulike grupper finner morsomt å 'leke' med. Fellesnevneren for medlemmene er at de prater gitar. Det som havner i 'Generelt' lista er det som skaper 'sammfunnet' her på GN. Det skaper samtidig grupperinger. Om trådstarter ikke finner noen andre som følger opp dør jo emnet av seg selv. Om trådstarter får napp har dem jo fått en diskusjon som kan være med å skape trivsel for dem.

Tråder som jeg ikke ser poenget med eller på andre måter ikke har noen relasjoner til lar jeg bare være å følge uten å tenkte noe over det.

Når det gjelder signatur kunne jeg tenke meg at man regulerte max høyde på grafikk for å slippe å scrolle mer enn nødvendig. Samt at rumpa til valen ble noe dempet. Konemor lurer alltid på om jeg surfer nakne damer eller gitarer.

/...nok sagt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vil ikke legge meg for mye opp i denne diskusjonen, men det er ingen hemmelighet at jeg er skuffet over at andelen gitarrelatert stoff stadig blir mindre... Heldigvis finnes det andre fora også ^_^

Jeg tror ikke begrensninger er måten å få MER gitar-relaterte innlegg på. Det ansvaret bør vel heller tilegnes de som synest det er for LITE stoff her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke begrensninger er måten å få MER gitar-relaterte innlegg på. Det ansvaret bør vel heller tilegnes de som synest det er for LITE stoff her?

Jeg har da heller ikke sagt at begrensninger er tingen. Dette er et gitarforum, og jeg poster i så stor grad jeg kan gitarrelaterte ting. Jeg har ikke ekstremt mange innlegg her, men jeg må da få lov til å mene noe om forumet for det!?! Du er en av de som er flinke til å poste i "gitar"-tråder synes jeg, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du hisser deg opp over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da heller ikke sagt at begrensninger er tingen. Dette er et gitarforum, og jeg poster i så stor grad jeg kan gitarrelaterte ting. Jeg har ikke ekstremt mange innlegg her, men jeg må da få lov til å mene noe om forumet for det!?! Du er en av de som er flinke til å poste i "gitar"-tråder synes jeg, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du hisser deg opp over dette.

Jeg hisser meg overhodet ikke opp, og beklager hvis jeg fremsto slik. Jeg anklaget ikke deg for å foreslå begrensninger heller, men mer som en tilleggskommentar til ditt usagn, siden det allerede var noen andre som foreslo begrensninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.