Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - enter sandman cover


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter og hører nå. Dette er så absolutt ikke så ille synes jeg. Det låter tight og fint i kompet. Ikke noe vits i å kommenere helheten i lyden, MEN det høres ut som om dere har litt "veps"lyd, dvs mye bass og diskant, men lite mellomtone. Jeg ville ha dratt opp mellomtonen på den ene gitaren for å få mer punch. men siden dere ikke har basgitar, er det helt greit at en av gitarene har mye bass. Stort sett veldig fin gjennomføring av soloen også.

Få dere en bassist og øv og øv, så skal dere se at dette blir kult etterhvert.

Bare en liten ting på på slutten. Det høres ut som om dere øver VELDIG høyt. Det er sikekrt kult i begynnelsen. Men jeg kan gi dere to grunner til at det IKKE er kult:

*hørselen deres. TROR meg, den bir skadet. Dere bør gå til innkjøp av øreplugger hvis dere ikke har det.

*dere får problemer på de første spillejobbene deres. Hvis dere er vant med HØYT lyd på øverommet så går de første spillejobbene litt skeis, det kan jeg love dere. Og grunnen til det er at scenelyd er TOTALT forskjellig. Dere kan nemlig ikke spille så høyt dere vil der, da ødelegger dere lyden UT.

så jeg ville ha begynt å skru volumet ned, kanskje gradvis nedover.

Vegar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hallo

Det er jeg som hostet denne opp...

Beklager men jeg måtte fjerne filmen fra webserveren pga. plass mangel.

Men nå har jeg upploadet musikk delen av greiene hvertfall...den ligger her :

On topic: Personlig syns jeg vokalen er ganske annerledes i forhold til Metallica's orginale...Men jeg syns sangen er ganske god i og med at de er ganske unge de som spiller... I helheten syns jeg det var ganske bra imo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.