Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Juleplate [Med Backingtracks]


Typhus

Anbefalte innlegg

God Aften Gitarvenner.

Som noen av dere kanskje vet, har jeg holdt på med et lite juleprosjekt der jeg har spilt inn noen få julesanger som jeg hadde tenkt å gi i julegave til venner å kjente. Tenkte at jeg kunne legge den ut her slik at dere andre fikk høre, og forhåpentligvis gi litt konstruktiv kritikk ;) Fikk også request om å mekke backingtrackene til disse sangene. En av backingtrackene kom dessverre ikke med, fordi at jeg var nødt til å formatere maskinen for noen uker siden :( Som sagt, konstruktiv kritikk ønskes ;)

Du må ha WinZIP eller WinRAR for å kunne åpne disse filene. For dere som ikke har noen av disse programmene kan de skaffes her:

Endret av Typhus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! Steintøft! :D Har laga en juleplate jeg og. Litt slappere en detta her, da, men :P Trur jeg legger den ut her snart.

Dette var i alle fall kjempekult! Hadde jeg fått denne plata liggende under treet, hadde jeg i alle fall blitt glad :D

Hoho, takk skal du ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Haha, det der var sinnsykt kult.

Men bare et lite off-topic spørsmål:

Jeg har lagd en sang på Guitar Pro som jeg vil at andre skal høre, hvor skal jeg poste den? På innspillinger eller tabs og noter?

Jeg er ny her så ikke drep meg :unsure:

Endret av Mr Mo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det der var sinnsykt kult.

Men bare et lite off-topic spørsmål:

Jeg har lagd en sang på Guitar Pro som jeg vil at andre skal høre, hvor skal jeg poste den? På innspillinger eller tabs og noter?

Jeg er ny her så ikke drep meg :unsure:

Den kan vell kanskje postes på begge steder :P

Takk for comments btw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.