Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

No music day


Gersen

Anbefalte innlegg

Haha, krf...

Har ikke noe imot kristne generelt, de er somregel greie mennesker. Men kristendommen og religion generelt kan egentlig suge meg hardt tbfh.

KrF?! Hvor i skogen finner du en referanse til KrF her?! :rolleyes:

edit: Jeg forstår hva initiativtager vil med dette. Jeg synes ikke han skal få klistrelappen "en tilbakestående taper" fordi han ønsker en dag med pause fra musikken. I dag er det ekstremt mye musikk fra alle kanter, og jeg føler også at jeg ikke helt greier å sette like mye pris på ny musikk i dag som jeg gjorde for noen år tilbake. Nonetheless går det musikk 24/7 for meg her óg.

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Jeg skal iaffal spille litt ekstra høyt den 21. november.

Skru ampen opp til 11! For det er jo én høyere.

(Skulle ønske jeg hadde den muligheten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant begrunnelse, helt legitimt.

He eHE Klarar aMeg jo ike Utn musik EN HEL DAG LOL

Hva med å ta en liten pause for å vite hva det er en virkelig har? :mongo:

Det er da vitterlig også 'helt legitimt' å avslå? Jeg ser ingen grunn til at all musikalsk aktivitet skal opphøre i én dag bare fordi en eller annen pretensiøs vattnisse foreslår det.

Videre tror jeg ikke denne ene dagen ville gjøre noen som helst merkbar forskjell. Jeg har selv vært på hyttetur i flere dager uten tilgang til musikk, og jeg tør faktisk påstå at min verdensanskuelse selv etter slik en kolossal sjelelig påkjenning forble relativt uforandret.

Endret av aiwass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.