Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wig wam


Fr0st

Anbefalte innlegg

Da må ungdommen lære seg engelsk.

Jeg syns uansett at det er teit. Var på konsert med de i kulåsparken. Flash (bassisten) er jo lærer så alle elevene hans var jo der. De fleste var rundt 6-12 år. Men hadde glam sakt alle de tingene han sa på norsk så hadde ungene trengt ørepropper. For han er en kåt fyr i midtlivskrisen.

De er jo på konserten for musikken? de synger jo på engelsk... skal de synge på norsk da? så skjønner småungene det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må ungdommen lære seg engelsk.

Jeg syns uansett at det er teit. Var på konsert med de i kulåsparken. Flash (bassisten) er jo lærer så alle elevene hans var jo der. De fleste var rundt 6-12 år. Men hadde glam sakt alle de tingene han sa på norsk så hadde ungene trengt ørepropper. For han er en kåt fyr i midtlivskrisen.

De er jo på konserten for musikken? de synger jo på engelsk... skal de synge på norsk da? så skjønner småungene det

Hvis jeg blir superstjerne, og synger engelsk i utlandet, skal jeg da snakke norsk? Faen, til og med Bruce Dickinson snakker mer Norsk på en konsert i Norge enn Glam gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller med sequencer live. I og for seg playback, men de spiller sine egne instrumenter live i tillegg. Dermed ikke playback som vi gjerne ser på det.

Wig Wam er skuespill. De er egne karakterer på scenen, som de aller fleste norske death/black metal banda. De utgir ikke sin egen personlighet. Helt opplagt at glam hører mer hjemme i et engelskspråklig land, kanskje derfor Glam snakker engelsk? Fordi de leverer en hel pakke, og ikke bare spiller låtene fra plata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller med sequencer live. I og for seg playback, men de spiller sine egne instrumenter live i tillegg. Dermed ikke playback som vi gjerne ser på det.

Mange band med bare 1 gitarist spiller med sequencer live. De spiller jeg gjerne inn 2-3 gitarer i studio og en gitarist kan ikke spille det live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det skulle være oppklarende, irettesettende eller hva. Men ja. Sånn er det. :)

Bare fakta. Kan vel ikke klandre et band for akkurat sequence playback.

Hehe, ei god stønn sia. Men gammelt gull ruster ikke.

Glam it!!

Jeg så Sweet live sammen med Wig Wam like etter GP. Så ikke så lenge sia her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har ingenting bra å si om WigWam... Gitaristen deres er grei nok, men fy faen, skal man kjøre retrostil kan man gjøre det ordentlig, og ikke se ut som en fjorten år gammel Jan Theigen...

Bra gjort å disse gitaristen i Norske Wigwam... :blink:

Velvel, jeg synes absolutt låtene deres fenger, og mye av det er fett å høre på. Og det er ikke tvil om at In My Dreams er blandt de beste låtene som noen gang har entret Norsk MGP.

Jeg skjønner godt at mange ikke liker dem, men begynner å bli lei av folk som slenger dritt om dem, for det er et jævlig bra band som spiller fletta av det meste du finner i den norske musikkbransjen.

Har jeg sagt noe stygt om han her? Sa han var grei nok? Det er imaget deres som kunne hengt seg et par hakk lengre bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.