Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wig wam


Fr0st

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, jeg har ingenting bra å si om WigWam... Gitaristen deres er grei nok, men fy faen, skal man kjøre retrostil kan man gjøre det ordentlig, og ikke se ut som en fjorten år gammel Jan Theigen...

Bra gjort å disse gitaristen i Norske Wigwam... :blink:

Velvel, jeg synes absolutt låtene deres fenger, og mye av det er fett å høre på. Og det er ikke tvil om at In My Dreams er blandt de beste låtene som noen gang har entret Norsk MGP.

Jeg skjønner godt at mange ikke liker dem, men begynner å bli lei av folk som slenger dritt om dem, for det er et jævlig bra band som spiller fletta av det meste du finner i den norske musikkbransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ironisk at de kjører på med så mye playback som de har gjort da

Hvor da? I Grand Prix? Der måtte de! Hadde ikke noe valg.

Og på tv og slike ting, så har ikke band og artister noe valg. Det er jo begrenset med lydteknikere etc der.

Må si at gitaristen i Wig Wam er utrolig flink. Det er de alle. Jeg liker bare ikke holdningene deres. Og gitaristen skal brife med at han kan spille fort. Bare tempo. men flotte musikere med teit holdning. De er fra norge og i norge snakker vi NORSK!!!!!!!! Ikke engelsk!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ironisk at de kjører på med så mye playback som de har gjort da

Hvor da? I Grand Prix? Der måtte de! Hadde ikke noe valg.

Og på tv og slike ting, så har ikke band og artister noe valg. Det er jo begrenset med lydteknikere etc der.

Må si at gitaristen i Wig Wam er utrolig flink. Det er de alle. Jeg liker bare ikke holdningene deres. Og gitaristen skal brife med at han kan spille fort. Bare tempo. men flotte musikere med teit holdning. De er fra norge og i norge snakker vi NORSK!!!!!!!! Ikke engelsk!!!!!!

satyricon og seigmen var de 2 eneste banda som spilte live på opplegget som var på rådhusplassen, hvorfor ikke wig wam?

har også hørt at de spilte med playback på en helt vanlig konsert i hokksund en kamerat av meg var på.

de er visstnok gode musikere, det er greit, men playback er mongo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fra norge og i norge snakker vi NORSK!!!!!!!! Ikke engelsk!!!!!!

Hva hadde dette med saken å gjøre?

Det har med at hvis f.eks turboneger har konsert i norge snakker de norsk på scenen. Hvis Wig Wam har konsert snakker de engelsk. Og publikummet til wigwam er 90% 15- .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må ungdommen lære seg engelsk.

Jeg syns uansett at det er teit. Var på konsert med de i kulåsparken. Flash (bassisten) er jo lærer så alle elevene hans var jo der. De fleste var rundt 6-12 år. Men hadde glam sakt alle de tingene han sa på norsk så hadde ungene trengt ørepropper. For han er en kåt fyr i midtlivskrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.