Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger du GP tabs?


Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg veit det er mange her som trenger GP tabs og siden MySongBook er nede så er det vanskelig å finne.

Jeg har faktisk rundt 80.000 GP tabs på pc'en min hvor noen av de er alle fra MySongBook.

Skulle gjerne ha lagd en FTP server, men pc'en min står ikke på 24/7 så det er vel enklere å spørre meg.

-Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan hoste de jeg hvis du klarer og få sendt de til meg på et vis. Hvor stor plass tar de ?

Tar nok mye plass ;)

Holyman har 25.000 på 661mb

Jeg har over 80.000 ;) Regn det ut :P Hehe

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen problem og hoste uendelig med gb... har 20mbit linje her, så hvis du har rimelig grei upload hastighet så kan du bare sende dem til meg..

har forsåvidt også tenkt på å lage en form for opplastingsmulighet for låter.. er så lei av at folk legger ut låter på yousendit osv..

tenkte på å registere mp3host.no for noe slikt.. Blir selvfølgelig helt gratis.

msn'n min ligger i infoen min her, om du vil ta kontakt.

Endret av EivindS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rundt 35 000 elns, men i det siste har jeg begynt å gå over til backing-tracks. jeg takler ikke midi-lyden lenger :P

edit: jeg hadde GP5 før også, lyden er forbedra der, men jeg syns takta "hang etter" litt. kan godt hende dette bare var noe jeg innbilte meg

Endret av ante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det var ikke bare noe jeg innbilte meg? det var så jævlig rart, måten sangene ble fucka på. jeg håper de fikser det på en måte, gp er et godt verktøy selv om det sikkert er smartere å lære seg noter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det var ikke bare noe jeg innbilte meg? det var så jævlig rart, måten sangene ble fucka på. jeg håper de fikser det på en måte, gp er et godt verktøy selv om det sikkert er smartere å lære seg noter.

Det kan ha noe med cpu'en din å gjøre. har lagt merke til det jeg og om pc'en min begynner å jobbe litt mens jeg satt å hørte på noe i GP.

RSE motoren bruker en del mer CPU så om du kjører noen andre programmer i tillegg så lukk de eller skru av RSE motoren. Da er problemet fiksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.