Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger du GP tabs?


Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp Samma Dude.

Googla litt og den låta er på Heaven & Hull albumet som ble gitt ut rett etter hans død.

Søket viste også at mange kan ikke skrive navnet hans riktig.. Mike Ronson var det for mange som hadde skrevet... og alle mente Mick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først, sinnsykt samaritansk tråd! props til deg for det...

Så, skulle gjerne hatt noen forholdsvis nye tabs men vet ikke om du sitter på så mye av det? Først og fremst alt fra Tool - 10000 days skiva.

Mens jeg er inne på det, lasta noen tabs fra ovennevnte men da måtte jeg oppdatere GP sa den?! selv om jeg åpna i GP5... Noen som vet hvor jeg finner updates (utenom det åpenbare og få gratis fra siden dems ved å bekrefte mitt lovlige kjøpte produkt? ;)

P.S www.911tabs.com er dugelig til å søke etter GP-tabs utenom mysongbook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Hundreds of Thousands av tony macalpine?

Nei

Madrugada - Kids are on high street (Soloen)? Samma om det er gp eller vanlig tab.

Nei :blink:

HAr noen guitarpro/vanlig tab av Loudness - Crazy Doctor?

Nei :ninja:

Hva skjer? Det er jo ganske vanlige band. Merkelig. Vel, jeg beklager så meget. Men bare å fortsette å spørre så skal jeg se hva jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først, sinnsykt samaritansk tråd! props til deg for det...

Så, skulle gjerne hatt noen forholdsvis nye tabs men vet ikke om du sitter på så mye av det? Først og fremst alt fra Tool - 10000 days skiva.

Mens jeg er inne på det, lasta noen tabs fra ovennevnte men da måtte jeg oppdatere GP sa den?! selv om jeg åpna i GP5... Noen som vet hvor jeg finner updates (utenom det åpenbare og få gratis fra siden dems ved å bekrefte mitt lovlige kjøpte produkt? ;)

P.S www.911tabs.com er dugelig til å søke etter GP-tabs utenom mysongbook...

Kan du ikke gi meg en liste over sangene? For det blir enklere for meg.

Og det med oppdateringene veit jeg ikke noe om. Har aldri vært borti det før. Jeg og har GP5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.