Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut +44


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen hater den slags punk!

han derre travis er skam for musikk

nja, alt e ikje så dårlig da, og travis e kickass på tromme. det e bære heile fjortiss-stempelet som ødelegg oppfatninga egentlig. også seff at en del av sangan tell blink e heilt ræva.

Eh. Skal jeg liksom like hele bandet var fordi en av dem muligens har skills?

Helheten som teller.

Ække dette såkalte "fjortizz-stempelet" som har påvirket mitt syn på Blink 188929921.

Er selve bandet. Og det siste du sa, det der er jo en god nok grunn til å ikke like det.

eh snakka æ i det heile tatt tell dæ? æ sa at travis va kickass på tromme førdi han sa at han spesifikt sugde, ikje at alle må elske heile bandet førdi han e god

Neida du snakket ikke til meg. Sorry for at jeg blanda meg inn.

(Men du snakket til en venn av meg :lol:)

Purple Haze påstod ikke at Travis sugde på trommer. Han er bare..... ja. Ikke akkurat gøy å se på. :lol:

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Dere er litt av en gjeng azz! B) Men serrliz, jeg trodde kanskje han med rar bil i avataren rakket ned på Travis' musikalske evner, men det var vel det utseendemessige han diskuterte da..

ok for det første hva er det du har på bildet ;)

og jeg synes heller ikke at han har særlig talent.

de som jeg nevnte har talent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avataren er cover av Dave Matthews Bands Before These Crowded Streets. :)

Travis Barkers musikalske nivå overstiger hans to tidligere bandkamerater med flere mil. Følgelig har han fått lite respekt for sine evner, da folk nærmest avfeier Blink 182 som musikk -- hvilket kan være forståelig på sett og vis (skjønt, det er så utrolig mye annen musikk i dagens pop-verden som jeg mener er langt mer talentløst enn Blink 182, tro det eller ei). Travis er langtifra noen dårlig trommis, og han er en av de som løfter dagens moderne punk (dog må det innrømmes at jeg ikke har hørt så altfor meget av den. Men et visst inntrykk har jeg da). Mener jeg da.

Tror ikke jeg skal si noe mer, for jeg fremstår antakeligvis som en stor Blink 182-fan, noe jeg såvisst ikke er (men som jeg rett nok var i mine akk så uvitende yngre år). :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen hater den slags punk!

han derre travis er skam for musikk

Pfft. Vil tippe Travis Barker har mer peiling på tromming enn de fleste som uttaler seg her.

hvis du synes at travis har talent har du ikke hørt john bonham, keith moon, nick mason og sepher

For ikke å snakke om Terry Bozzio...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veituka det trur æ også. det e veldig få unntak, vest det e nån i det heile tatt

Hei.

Jeg er jo 14, men så har jeg jo heller ikke herpa noen tråder.

Bortsett fra noen få usaklige kommentarer i "Dagens Småprat". :ninja:

Endret av KristianF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du synes at travis har talent har du ikke hørt john bonham, keith moon, nick mason og sepher

For ikke å snakke om Terry Bozzio...

Skummelt! Hadde i tankene å poste navnet, for en slik apropos.

(edit: kutte ned masse quotes)

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veituka det trur æ også. det e veldig få unntak, vest det e nån i det heile tatt

Hei.

Jeg er jo 14, men så har jeg jo heller ikke herpa noen tråder.

Bortsett fra noen få usaklige kommentarer i "Dagens Småprat". :ninja:

da e du one of the chosen ones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.