Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut +44


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hoho.. jeg vil anbefale alle som føler seg truffet av dette utsagnet å tenke litt over det:

""Edit" er en fin knapp"

Noen brukere har dobbelposta så mye i denne tråden at jeg nesten blir oppgitt over det. Jeg regner med at dere som har dobbelposta vet det selv, og vurderer å bruke "edit"-knappen i fremtiden :) Det går an å ha flere quotes i samme posten, og det er ikke veldig vanskelig heller.

Ellers vil jeg også anbefale alle å skrive bokmål/nynorsk, slik at alle kan forstå hva som blir skrevet i postene uten å måtte lese dem mange ganger. =)

Så. Ingen personlige angrep mot noen (selv om det er folk som har irritert meg grenseløst i denne tråden, men hey. It's internet, så no offence ;)), bare nevner det så man kan ta det til ettertanke og gjøre forumet så ålreit som mulig for alle musikkinteresserte i alle aldre =D

Ellers stiller jeg meg også i rekken av folk som kunne tenke seg å høre jazzbandet til Travis Barker. Han er utvilsomt en dreven trommis, og jeg synes det er synd at han har vært nødt til å drasse på musikere som Tom DeLonge og Mark Hoppus i så mange år og bare spille såpass lite avansert musikk, selv om det jo har gitt ham et kjent navn =) (Personlig liker jeg Blink 182, synes musikken fenger og digger stemmen til Mark Hoppus, men musikalsk har de ikke enorme ferdigheter, selv om de sikkert eier meg. (jeg snakker nå da ikke om Travis når det gjaldt ferdighetene til Blink))

Såeh.. anyhow.. Hadde vært kult å høre Travis jazze litt ja ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Når det gjalt +44 så var det MØK kjedelig

2. Når det gjeder Travis Barker så er han er veldig dyktig trommis, selv om han ikek nødvendigvis alltid har fått vise nettop det

3. Ang MAiden's 2 første plater så er jeg enig at det er klare referanser mot punk i de. Er jo bare å høre på soundet på plata, samt paul's vokal. Men det er samtidig også klare referanser til 70talls prog a la Genesis og Jethro Tull m.m også. Så jeg vil ikke kalle det punk, men kanskje punka rock?

Dessuten vurderer jeg å stikke gjennom tråden og slette masse usakeligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.

Jeg har vært her delvis i 3 år, og jeg føler jeg har fått i stand en del på den tiden. Jeg trodde aldri i mine villeste drømmer at jeg fikk muligheten til å være i et band som Architect og lage den musikken vi gjør. Atpåtil har jeg klart å holde meg nogenlunde aktiv her. Get over yourself.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.

Jeg har vært her delvis i 3 år, og jeg føler jeg har fått i stand en del på den tiden. Jeg trodde aldri i mine villeste drømmer at jeg fikk muligheten til å være i et band som Architect og lage den musikken vi gjør. Atpåtil har jeg klart å holde meg nogenlunde aktiv her. Get over yourself.

har forumet gjort så du kom i band?

Endret av zzzak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.