Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjekk ut +44


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen hater den slags punk!

han derre travis er skam for musikk

nja, alt e ikje så dårlig da, og travis e kickass på tromme. det e bære heile fjortiss-stempelet som ødelegg oppfatninga egentlig. også seff at en del av sangan tell blink e heilt ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen hater den slags punk!

han derre travis er skam for musikk

nja, alt e ikje så dårlig da, og travis e kickass på tromme. det e bære heile fjortiss-stempelet som ødelegg oppfatninga egentlig. også seff at en del av sangan tell blink e heilt ræva.

Eh. Er musikken bra selv om en av dem muligens har skills?

Helheten som teller.

Er ikke dette såkalte "fjortizz-stempelet" som har påvirket mitt syn på Blink 188929921.

Er selve bandet. Og det siste du sa, det der er jo en god nok grunn til å ikke like det.

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen hater den slags punk!

han derre travis er skam for musikk

nja, alt e ikje så dårlig da, og travis e kickass på tromme. det e bære heile fjortiss-stempelet som ødelegg oppfatninga egentlig. også seff at en del av sangan tell blink e heilt ræva.

Eh. Skal jeg liksom like hele bandet var fordi en av dem muligens har skills?

Helheten som teller.

Ække dette såkalte "fjortizz-stempelet" som har påvirket mitt syn på Blink 188929921.

Er selve bandet. Og det siste du sa, det der er jo en god nok grunn til å ikke like det.

eh snakka æ i det heile tatt tell dæ? æ sa at travis va kickass på tromme førdi han sa at han spesifikt sugde, ikje at alle må elske heile bandet førdi han e god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen hater den slags punk!

han derre travis er skam for musikk

Pfft. Vil tippe Travis Barker har mer peiling på tromming enn de fleste som uttaler seg her.

hvis du synes at travis har talent har du ikke hørt john bonham, keith moon, nick mason og sepher

:lol:

Det var ikke det han sa da.

:blush: Trokke han vet hvem Seper er. :lol:

Endret av Myú
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.